14 Mart 2006 Salı

Figen 'in Ruyasi

Bugun ofisteki arkadaslarimdan Figen soyle bir mail atmis ;

Ben Deniz ile tanistim bile annesi, senin haberin yok!!
Bu hafta sonu ruya gordum (hayirdir insallah)
Kizkardesim Tijen ile beraber sana dogum icin yardima geliyoruz. Sonra dogum oluyor, Deniz bey dogunca onu biz de kucagimiza aliyoruz ailen de yaninda. Deniz iki dakikada yurumeye ve konusmaya basliyor. sari sacli guzel mi guzel bir erkek. Hayirlara olsun insallah.
Hatta ben dogurdun mu acaba diye dusunmustum. Keyfi yerinde annesinin karninda tabi.
Herseyin yolunda olmasina cok sevindim, barlari biraktigina da. Cocuk eglenceyi buldu cikmaz tabi :)
Cok cok opuyorum, rast gelsin hersey saglikla ugurla olsun insallah.
Gecen hafta bir arkadasim hollanda da dogum yapti, cok da evhamli ve korkaktir. Normal dogum diye tirsiyordu yasi da 40. O kadar guzel gecmis ki cok iyiydi sesi. Insallah seninki de cok kolay gececek.
Cok operim sevgiler, hersey en guzeliyle olsun insallah
Figen

Hiç yorum yok: