30 Haziran 2009 Salı

Sadece

Yurumeye baslamanla beraber kedileri de kovalamaya baslamis olman kedilerle yildizinin barisik olmayacaginin habercisiymis meger. Kedilerin kuyrugunu ve biyiklarini cekmek , onlari tekmelemek kedi gordugunde senin vazgecilmezindi . Sana kedileri sevdirebilmek icin kedili kitap aldim kitaptaki tuyleri cektin , pelus Garfield 'in biyiklarini kopartmak icin ugrastin . Kedi seklindeki sevimli yastigin icin "Kedilerin biyii olmasin , bi daa biyikli kedi alma " diye agladin zaman zaman . Kedileri sevmen icin sana turlu turlu hikayeler anlattim . Oyunlar yaptim . Sertac ve Atilla 'ya gittigimizde kedileri Alen 'i nasil sevecegini gosterdik . Cocuklardan kacmayan ve son derece sakin olan Alen 'i kucagina koyup sevmen icin zemin hazirladik . Ama sen ilk firsatta Alen 'i hirpaladin . Hatta bi defasinda Alen yerdeyken arka iki ayagini tutup cektin . Cani yanan zavalli kedi , kendini senden kurtarmak ve kacmak icin one dogru hizla hamle yapinca sen yuzukoyun yere dusmustun .Alen elinden kurtulup kacarken sen , vazgecmeyip Alen 'i kuyrugundan yakalamaya calismistin . Alen 'i senden her kurtardigimizda avucunun icinde bidolu tuy bulduk . Hadiye teyzemin kedisi Papi de senden korkup saklanacak delik arardi . Uzerine efelenerek oyle bir yuruyusun var ki saklanmasin da ne yapsin Papi . Parkta, bahcede durum daha da vahim ve tehlikeli oluyor . Cunku sokaktaki kediler Alen gibi zararsiz ve asili degil . Iki hafta once "artik kedilere hoyrat davranmiyor , sevmeyi ogreniyor" demistim Sertac 'a . Bu senin icin oldugu kadar benim icin de guzel bir gelismeydi . Ama gectigimiz Cumartesi gunu Sertac 'in komsusunun kucuk kedisi Caz 'i kuyrugundan yakalayip basasagi tuttugunu gorunce sok oldum . Baban ve Sertac , seni boyle gorunce sana dogru manevra yaptiklarinda sen hain bakislarla ve aceleyle kediyi kuyrugundan tutup havada 2 tur attirdiktan sonra caliliklara firlattin , ben donup kaldim . Tek soyleyebildigim "Deniz ne yapiyorsun oglum" oldu . Seni kucagima alip kedinin caninin acidigini anlattim . Senin sacini boyle ceksek acir mi dedim "acimaz" dedin . Sacini cektim "acimiyo" dedin gulerek . Cumartesi yasadigimiz bu olayin ardindan Medis dun , yavru bir kediye ayni seyi yaptigini anlatti . Parkta oynarken aniden kumdan firlayip park halindeki bir arabanin altina girdigini ve kucuk bir kediyi kuyrugundan cekerek cikarttigini sonra da ayaga kalkip kuyrugundan basasagi asilmis kediyi hizla havada cevirip attigini soyledi . Ne annem ne de yanindakiler yetisememis kediyi kurtarmak icin .

Durum vahim . Birseyler yapmak lazim . Sana bu aksam soyle bir hikaye anlattim ;

Bugun bizim Iskulelerin oradaki parkta kucuk bi abi , arabanin altinda kucuk bi kedi gorup kuyrugundan cekti . Kedicigin kuyrugu cok acimis . Kuyrugu aciyinca , kucuk abiye pati atti. Kucuk abinin kolu kanadi . Biz de kucuk abinin annesini aradik. Sonra da kucuk abiyi hastaneye goturduk .Doktor kucuk abiyi tirmiklayan kedinin kuduz olabilecegini soyledi . Kucuk abiye kuduz asisi yapmak gerekli dedi . Kuduz ne biliyo musun ? Kuduz cok kotu bi hastalik. Kedi ve kopekler bizi isirir ya da pati atarsa o zaman kanimiza bi virus geciyor . Virusler bizi hasta ediyordu anlatmistim sana , hatirliyor musun ? Iste kedicik pati atinca kucuk abinin kanayan kolundan bi virus gecmis . O virusun hastaligina kuduz deniyor . Ve iyilestirmek icin kucuk abinin karnina bi igne yapti doktor . (Senin yuzunde bi acima mimigi belirdi) . Ama senin kolundan yapilan igneler gibi degil , daha buyuk bi igne . Kucuk abinin karni da cok acidi sonra ... diye devam ediyordum ki bana soyle dedin ;

D: Ben sadece cevirip kaldirima attim!

Kuduz asisi karindan yapilmiyor artik . Karnindan yapiliyor dedim cunku hem normal asi ve igneden korkmani istemedim hem de karindan yapiliyor dersem biraz korkarsin diye dusundum . Seni kedilere olan hoyratligindan nasil vazgecirebiliriz bilemiyorum artik . Onceki hayatinda kedilerle ilgili kotu bir tecruben mi var acaba ?

Haziran 2009 Genel

Tekme atmayi ogrendin . Yolda yururken kaldirima , taslara, parkta kaydiragin merdivenlerine, evde duvarlara , kapilara hatta arkadaslarina ve bize heryere , herkese tekmeler atiyorsun . Bazen yolda yururken gordugun bir tasa tekme atmak icin duruyorsun , tekme attiktan sonra yurumeye devam ediyorsun .
Birara karsi komsunun senden 3 yas buyuk oglu Yusuf 'la oynarken Yusuf 'u t-shirtunden cekip yere yatirdin tekmeledin . Bu hareketi de izledigin yerli polisiye dizilerde gormus olmalisin . Aslinda arkadaslarina tekme atmak gibi bir davranisin yok . Boyle yaparsan arkadaslarin seninle oynamak istemez ki diye anlattim sana , cok mantikli bi cocuksun , bi daha yapmadin .

Bahceden ya da yurudugun yerlerden tas toplamayi cok seviyorsun . Bisikletinin onundeki kucuk sepetin icine surekli tas dolduruyorsun . Bazen topladigin taslari eve getirip "Deniz kiyisina gidince denize atariz" diyorsun biz de bir torbaya dolduruyoruz . Topladigin tas, bazen bir tugla parcasi bazen de bir beton parcasi olabiliyor . Bu ay icinde Atilla 'larla yaptigimiz tekne turuna da boyle taslarla doldurulmus bir poset dolusu tas goturmustuk ve sen bu taslari denize atip atip cok eglenmistin . Bazen gorup almak istedigin tas kocaman ve agir oluyor (kaldirimlara dosenen parke taslari gibi) , buna ragemen zorlana zorlana tasiyorsun o tasi .

Bu ay mama saatini degistirdin . Gece 12 ve sabah 06 'da ictigin 150cc devam sutunun saati bu ay ; gece 12 ve 03 olarak degisti . Engec 03:15 'de kalkip yanimiza geliyorsun . Mamani hazirliyorum, seni kucagima alip yatagina goturuyorum . Maman bitince birkac yudum da su icerdin bu ay mamanin uzerine su icmek istemiyorsun , kizip sulugu firlatiyorsun . Ama "mama kirintilari disine yapismasin , hadi kuzum / kedicik bikac yudum ic bakteriler disini kemirmesin " diyorum o zaman bir iki yudum iciyorsun .

Bu ay tanistigin her yeni kisiye , konustugun kerkese genelde soyledigin ilk cumle "ben cok hizli kosuyom , buyudum ben hic dusmuyom , ben cok hizli pedal ceviriyom , cok hizli bisiklet suruyom, ya da ben ben heryere tirmaniyom , yukseeye bile , tirmaniyom tirmaniyom dusmuyom" oluyor .

Tirmanmayi gelistirdin . Heryere tirmanmak istiyorsun . Agaca , kaydiraga , duvara , gardrobun uzerine . Duz yerlere tirmanamayinca "anne bana destek ver popomdan" diyerek destek istiyorsun .

Bisikletinle saga sola donmek ve park etmek gibi manevralari yapabiliyorsun , cok hizli pedal ceviriyorsun . Bacaklarin gucleniyor olmali ki hafif yokustan da cikabilmeye basladin .

Duydugun sarkilari aklinda kaldigi kadariyla soyluyorsun . Ya da sevdigin bir sarkiyi dinlerken sozu duyup arkadan hemen sen de soyluyorsun .

Ceza 'nin fark Var 'in dan baska bir sarkisini dinlemiyorsun . Bu ay yeni bir sarki daha dinlemeye basladin , yine Ceza 'dan "Plaka Yerli" .

En sevdigin arkadas Yigit , en sevdigin kisi Mukerrem .

Giydiklerimize yorumlarin devam ediyor . Babanin uzeri baskili t-shirtlerini cok seviyorsun. Babana ; "En sevdigim tisortu giymissiin" diyorsun bana da ne giyecegimi soyluyorsun ; "bugun pembe giy , uzerinde pembe yazani giy" .

Merak ettigin hersey icin "Bu nasil yapiliyo" ya da "Bu nasil calisiyo anlatsana" diyorsun .

En sevdigin meyve karpuz . Medis 'le markete gittiginizde "karpuz alalim" diye tutturuyorsun . Medis tasiyamam deyince"ben sana yardim ederim" diyorsun . Baban elinde kocaman karpuzla eve gelince "yasasiin karpuzz aldi babaa, cokk mutlu oldum , yasasiin" diye sevincten cildiriyorsun :) . Baban da karpuzun en tatli ve cekirdeksiz bolumunu sana ayiriyor "Bunlar Denizin" diyor :)

Medis 'le hergun parka cikiyorsunuz . Gecen yillarda ogleden once ya da aksam ciktiginizda bile 50+ gunes kremi surerdik sana . Bu yil sabah ve aksam gunesi varken surmuyoruz krem . Tenin cok azicik bronzlasti .

Keneden korkuyoruz . Hem de cok . Parka giderken ya ince bi penye esofman alti giyiyorsun ya da uzun dizalti bir sort . Eve gelince de kene kontrolu yapiyoruz .

Giysilerini gruplamaya basladin ; evdeyken bir esofman altini giydirmek istedigimde "O parka giderken giyiliyo, baska giydir " diyorsun . Ya da banyodan sonra pijamanin altini giydirmek istesem "O pijama. Yatarken giyiliyo, simdi degil" diyorsun .

Coraplarini cikartip "Ayaklarim hava alsin" diyorsun . Ilk defa bu yaz ciplak ayakla geziyorsun evde .

Banyo yapmayi cok seviyorsun , banyodan cikmak istemiyorsun .

Evde oynamayi en sevdigin oyun hala hirsiz yakalamak . Elindeki pat pat ya da yeni adiyla tuf tuf 'le hirsiz kovaliyorsun . Ama onceki aylar kadar sik oynamiyorsun . Sevdigin diger oyun da evde kapi arkasina saklanmak .

Tugi 'yle guzel zaman geciriyorsun .

Oyun oynarken bana da babana da "abicim surdalar , abi buradan gidelim ya da hey dostum " diye sesleniyorsun .

"Ama ne sooliim" le baslayan cumleler kuruyorsun . "Onlarin evi burasi ama ne sooliim , yesil abilerin evi neresi ?

"Saklambac oynayalim olar ?" , "Ben saklaniim sen de beni bul olar " ya da "Istersen saklambac oynayabiliiz" gibi onerilerde bulunmaya devam ediyorsun .

Hatirlatmalarda bulunuyorsun . "Neler var diye bakacaktin , unuttuun ?" , ""Disari cikacaktik , unuttuun ?" ya da "Hani cope atmaya gidecektin , unuttuun" .

icinde "yoksa" olan soru cumleleri aynen devam ; "Bak ne var orda , bocek yoksa bi tane sivrisinek ?"

"Baba cok hizli suruyo mu yoksa yavas suruyo mu soylesene" ya da "Oyle sey olur mu hic ?" gibi soru cumlelerinde mi / mu eklerini kullanmaya baladin .

Birsey konusurken ya da anlatirken , "Nee, ne! anlamadim !" diyorsun .

Sana oneride bulunman , alternatif uretmen icin oyun oynarken "bi fikrim var .... yapsak nasil olur " ya da "bu nasil fikir " seklinde sorular suyorum . Artik sen de "Anne bi fikrim var" ya da " nasil fikir" diye bana soruyorsun .
D: Anne bu veldiveni ac, ben tamir yapiim
H: Olur kuzum . Sen yemek yedin mi
D: Bi fikrim var , sen veldiveni acana kadar ben yemegimi yiyip geliim :)

Spidermen yani Orumcek Adam , sevdigin hero . Orumcek Adam baskili tshirt ve sortunu cok severek giyiyorsun . Babanin urettirdigi Orumcek Adam baskili tshirtunu giydigin ilk gun , basin onde , tshirtundeki Orumcekadam 'a bakarak yurudun :) , yemek yerken leke olmasin temizle dedin , oynarken kirismasin istedin .

28 Haziran 2009 Pazar

Sac Trasi

Catalca'dan donduk. Hemen bi pelerin taktik ve Tugi 'cim kesti saclarini . Kum havuzuna kedi gibi yatip "Gunesleniom ben" diyordun . Sonra o kum taneleri yikarken bile cok zor cikiyordu saclarindan . Simdi cok rahat oldu saclarini temizlemek.

Bob 'lu bornoz , bir omzu dusmus . Babasiyla poz veriyor bana :)

Posted by Picasa

Catalca 'da Kirmizi Dut

Dun aksam Catalca 'ya geldik. Yigit ve sen kahvatinizi bitirince disari kostunuz . Yigit seni salincaga oturtup arkana cikmis . Cok guzel sallaniyorsunuz . Siz boyle eglenirken icerden camin arkasindan cektim resmi .

Oglen yagmur yagdi , gok gurledi. Uyudun uyandin . Yigit sana oyunlar yapiyor , sen kikir kikir guluyorsun .

Dut agacina tirmanirken . Bu cok guzel bir dut agaci . Kisa , tirmanmasi kolay . Dutlari cok ama cok lezzetli. Senden sonra Yigit cikti agaca ve en guzel dutlari senin icin topladi . "Deniz bak en guzelini koparttim , al " ya da "Annee , bunu Deniz 'e ver , bu olmus " dedi. Sen de keyifle yedin .

Parkta bahcede sopa toplamaya devam . Burasi da sopa cenneti . (Sopa ; kopmus dal parcasi) . Buldugun sopalari da birakmiyorsn elinden . Elinde sopalarin bisiklet surerken .

Posted by Picasa

Sopalar

D: Anne benim uc tane sopam var . Sayalim mi ?
H: Sayalim kuzum
D: uc, alti, yedi, sekiz, oon
D: Anne , sana bisey sorcam .
H: Sor kuzum
D: Sen neden bu kadar tatlisin ? (Bu soru benim cok hisuma gitti)
H: Cunku benim cok tatli bi oglum var (Bu cevap da senin cok hosuna gitti, kikirdadin)
Posted by Picasa

27 Haziran 2009 Cumartesi

Havuz

video

Pamuk Seker

Yesilkoy sahildeyiz. Yigit sana ve kendisine pamuk seker aldi . Acmana yardim ediyor .

Pamuksekeri isirmak yerine once sopasini cikardin :)

Sonra oturup yediniz . Sonra bana da uzatip " Yee bak , tadi cok guzel" dedin

Elinde seker bisure gezdin parkta . Hepsini yemedin .

Sonra Catalca 'ya gitmeye karar verdik . Esyalarimizi toplamaya baslayinca gitmek istemedin . Biraz daha bisiklete binmek istedin , buralarda kalmak istedin.
Catalca 'ya gidiyoruz eve degil deyince ;
D:Catalca 'ya gidiyosak mangal da yakariz o zaman, yasasiin
diyerek sevincli sevincli kosturdun arabaya .
Posted by Picasa

Dans ve Yuva

Atilla ve Sertac 'a gidiyoruz . Ceza 'nin CD 'sinde Fark Var ve Plaka yerli caliyor . Sen keyifle koltugunda dans ediyorsun.

Sertac 'in kedileri icin aldigi yuva . Ustune oturamayinca icine girmeye karar verdin. Sigamadin ama denedin .

Kediler nerede ? Hepsi sen gidne kadar saklandi . Pirelli hic ortalara cikmiyor . Sakin bir kedi olan Alen bile artik senden kaciyor . Her yakaladiginda ya kuyrugunu cekiyorsun , ya arka bacaklarini . Komsunun yavru kedisi Caz 'i da kuyrugundan tutup havada cevirdikten sonra caliliklara attin. Hangi kedi senin kendisine yaklasmana izin verir ?
Posted by Picasa

Plaka Yerli

video

25 Haziran 2009 Perşembe

Dondurma

Dondurmayi cigeneyerek yemek isteyince replik soyle oldu . " Cok soguukmuss "
Posted by Picasa

24 Haziran 2009 Çarşamba

Evin Duzeni

Evimizin yeni duzeni boyle . Tum sandalyeler yanyana diziliyor . Araya bosluk vermeden , itinayla .

Cd 'ler de ustuste diziliyor . Ama tum CD 'ler ustuste dizilmiyor . Sadece CD kapagindaki resmi begendiysen diziyorsun .

Posted by Picasa

23 Haziran 2009 Salı

Pinar Mezun oldu

Kuzenim artiz Pinar , ITU Insaat Fak. Jeodezi Muhendisi olarak mezun oluyor.

Ulku ve Ahmet , Mezuniyet Toreni icin Samsun 'dan geldiler .

Pinar 'cim diplomasini alirken .

Aksam eve geldigimde sizi boyle uyurken buldum . Baban seni uyuturken uyuyakalmis yaninda .

Cop kovasinda gorduklerim ; Danino, cikolata kagidi , cips poseti :) Aksam babandan cips istemissin . Baban yok deyince de "bakkala gidelim bana kucuk turuncu cips alalim, sana da buyuk turuncu cips alalim" demissin . Baban da seni alip gitmis bakkala .
Posted by Picasa

Huzursuz gecenin sabahi

Oglen Medis aradi . Asansorde kaldiginizi soyledi . Telefon cekmedigi icin beni ya da evi arayamamis . Imdat zili de calmamis . Sen korkup aglamissin . Medis sesini duyurabilmek icin kapiya vurmus . Sen daha da korktmussun .
Bu gece de sabaha karsi saat 03 'de uyandin. Yine cok huzursuzdun. Yanina yattim, elimi tuttun . Yuzunu bana donup yaklastin iyice . Normal zamanda arkani donup uyursun , duvar dibine kacarsin . Elimi tutarak uyudun. Donup durdun yatakta elimi birakmadan . Belli ki usstuste iki korku cok gelmis sana . Dun Yigitlerdeki karanlik ve alrm bugun asansorde kalmak korkutmus seni .
Huzursuzlugun gecince 06.30 'da kalkip yatagima gittim . 06.45 'de de sen geldin . Yattik ucumuz beraber . 07 .30 'da ise giderken baktim size kapinin araligindan . Uykuy ayenik dusmus ogulcanim ve arkada babasi ;
Posted by Picasa

22 Haziran 2009 Pazartesi

Anaokulunda Ogrendim

video

Huzursuzluk

Huzursuz bi geceydi . Daha dogrusu gece huzursuzdun . Mizirdamani duyunca baban kalkip yanina geldi . Bes on dakika sonra mizirdandigini duyunca bekledim , baban yaninda nasilsa dedim . Ama dayanamayip kalktim . Baban yaninda uyumus :).n Sen de mizirdaniyordun ama uyuyordun da . Biryerin mi agriyor acaba ? Yok yok bu agri ya da ates huzursuzlugu degil . Susamis ya da acikmis olabilirdin belki . Su verdim, 2 yudum icip sulugu firlattin . Yok iste susamamissin . 2 saat once 1 biberon (150cc) mama ictin acikmis da olamazsin . Uyaninca mizirdanma da aglamaya donustu . Kucagima alip sarildim sana , optum sonra bi daha bidaha optum . Camdan baktik , Wipeout 'un kopeklerini gorebilir miyiz diye . Sokak kopeklerinin uzaktan gelen havlamalari imdada yetisti . Aglaman kesildi . "Hadi bakalim yatarken bekleyelim Wipeout kopeklerini , seslerini duyunca hemen camdan bakariz" dedim . Yataga yatinca "Sende burda yat, gitme" dedin . Ben seni boyle huzursuzken birakip gider miyim kuzum ? "Yanindayim kuzum , anne yaninda" dedim . Elimi tuttun . Belli ki korkmussun banyoda karanlikta ve alarmin sesinden . Sen elimi tutarken optum seni , kokladim icime cektim . Sen rahatlamadan uyumak istemedim . Bambaska bisey bu . Tarif edemiyorum ki . Sabah 6 'da huzurlu uyudugunu gorunce kendi yatagima gittim , 1 saat de ben derin uyuyup ise gideyim diye . Ama zor oldu uyanmam .

21 Haziran 2009 Pazar

Ben 10 Saati

Yigitlerdeyiz . Yigit tam bir Ben10 tutkunu . Sen d ogrendin Ben10 'i . Yigit oyun hamurundan Ben10 saati yapti. Sen de . Heyecanla gelip soyle dedin ;
D: "Bak ! Yigit 'in saatinden yaptik, Ben10 saati"
Posted by Picasa

Babalar Gunu

Sabah boyle uyurken buldum seni .

Nasil uyunur boyle ?

Uyaninca ayagina corap giymek istedin . Bordo coraplari . Ustundeki kolsuz t-shirtu Yigit verdi , ustunden cikarmiyorsun . Coraplarini giydikten sonra kosarak babanin yanina gittik ;

D: Bu senin hediyen . Babalar gunun kutlu olsun . Beyendin mi ?

Babalar gunu kutlamasinin ardindan ,babayla Tom&Jerry izlerken :)

Ikinizin beraber , daha cook Babalar Gunu kutlaman dilegiyle :)
Posted by Picasa

Isik Feneri ve Plan

Bugun ogleden sonra Ulku ve Medis 'le beraber Yigit 'lerin yeni evine gittik . Yigit 'in anneannesine hosgeldin demek icin . Sen , Yigit 'le cok guzel zaman geciriyorsun . Yigit sana abilik yapiyor , oyuncaklarini paylasirken tolerans gosteriyor . Yigit de seninle guzel vakit geciriyor . Yigit oyun kuruyor , bereber oynayip kikir kikir guluyorsunuz .
Biz salonda cay icerken gelip heyecanli heyecanli , yanaklarini sisirip dudaklarini one cikararak ve ellerin acik yukari asagi hareket ettirerek anlattin .
D: Yigit isik feneri ile basima isik tutuyo , yaklastiriyo sonra basim boole koczaman oluyo yukarda .
Oyun soyle ; Banyoya girip lambayi acmadan kapiyi kapatip karanlikta , basiniza fenerle isik tutuyorsunuz , tavanda ve duvarda buyuyen golgelerinize bakip bakip guluyorsunuz .
Birara ben de merak edip geldim , gozuuze isik tutup tutmadiginiza bakmak istedim , kendimi de oyuna dahil ettim . Bak ellerim ne kadar buyuk oldu dedim , gulduk beraberce . Sonra sen "Yigit isik fenerini kapatti , karanlik oldu , acmadi isik fenerini" dedin . Korkmus olabilecegini dusundum . Sonra yere yatip ben burda yatiyom Yigit de isik feneri tutuyo dedin . Yaninizdan ayrildim . 5-6 dakika sonra gelip "hadi bakalim , biraz da baska bi oyun oynayin dedim , Sen hafifce mizirdandin , Yigit de biraz gonulsuz tamam dedi ve feneri bana verdi .
Yigit 'in sana "Deniz gel bi planim var" dedigini duydum . Aradan birkac dakika gectikten sonra sen yanima gelip arka cebime elledin sonrada gitin .
Plan belli oldu ; Benim cebimden feneri alip gizlice oyuna devam etmek . Ama ben gozunuze isik tuttugunuz ve karanlikta kaldiginiz icin daha fazla oynamanizi istemedim acikcasi . Sonra Yigit muzip muzip bakarak salona geldi , yanimda durdu .
H: Yigit benden istedigin birsey var mi :)
Y: Sen bizim planimizi duydun mu yoksa ?
H: Yoo duymadim :)
Sonra cay almak icin kalktim , sen kapinin yaninda bekliyorsun .
H: Napiyorsun kuzum sen orda ?
D: Yigit bana burda sessiz bekle dedi
H: Hmm :)
D: Yigit gelip bana bole yapinca ben de kosarak gelicem . Yigit 'i bekkiyom . (Yigit boole yapinca derken hareket su ; basparmak havada diger parmaklar kapali basardik oldu anlamindaki hareket ).

Yigit, Deniz ilk planda cebimde feneri bulamayinca hemen yeni bir plan yapmis , bu defa kendi denemek istemis . Sen plani tum safliginla anlatirken ;
Y: Yok yok Deniz Anlatma :(

2 bidik plan yapmislar . Yigit , sirin bakislarla etrafimda dolanirken , uygun zamani kolluyor cebime bakmak icin :) sen de planin basarili olup Yigit 'in isaretini bekliyorsun :)

Ayy cok sekersiniz . Cok hosuma gitti bu isbirliginiz :)

Asli , kiraz getirdi . Bugun ilk defa kiraz yedigini gordum . Ve cekirdeklerini cikarttigini . Sasirdim cunku cekirdekli birsey yemezsin . Cekirdeklerini cikartarak 7-8 tane kiraz yedin . Bugunu cekirdeklerini cikartarak yedigin ilk gun olarak isaretliyorum :).

Aksam baban ve Mukerrem DVD 'de Troy 'u izlemek istedi , senin uyku saatin geldi . Seninle odaya gidip uyuyacaktik ki apartmanin yangin alarmi calmaya basladi . Asli gecen gun yine caldigini ve Yigit 'in korktugunu anlatmisti . Seni kucagima alip , bunun bir alarm oldugunu ama yanlis caldigini , birazdan duracagini anlattim . "Kooktum" deyince anne ve baba yanindayken korkma kuzum dedim . Kucagimdan indirmedim seni alarm susana kadar . Alarm sustuktan sonra yeniden odaya gidip uyuduk .

Troy bitince saat 12 'de eve donduk . Ilk defa uyurken seni kucagima aldigimda uyanmadin , sasirdim . Ayakkabilarimi giyerken actin gozlerini , arabaya binince uzerindeki ortuyu attin 5 dakikalik yolda gozlerini kapattin . Yatagina koyunca "Gozume nooldu , gozumde ne var " dedin. Optum gozlerini bisey yok kuzum dedim . Oynarken feneri gozlerinize tuttugunuz icin mi rahatsiz oldun acaba diye gecirdim aklimdan ama bilemedim . Yanina yattim 10-15 dakika icinde uyudun . Sonra mamani hazirlayip getirdim . 150 cc 'yi icip bitirdin , uzerine bolca su ictin . Sonra arkani donup uykuya kaldigin yerden devam ettin :)

20 Haziran 2009 Cumartesi

Sakkoomuslar

Bazen soylediklerini daha dogrusu bazi kelimelerini anlayamiyoruz .
D: Yigit'e de sakkalmislar
Baban ve ben "sakkalmislar" in ne anlama geldigini anlayamadik , birbirimize bakip ne olabilir diye fikir yuruttuk ;
H: Sapka mi almislar ?
D: Sakkoomuslar
S: Saklanmislar mi ?
D: Sakkoomuslar
Bu gibi durumlarda bi sozluk olsa da baksak ama yok. Bulmak bize dusuyor .
Sakkoomuslar yani Cay koymuslar :)

kucuk bir dipnot ; c sesini cz gibi soyluyorsun hala .

19 Haziran 2009 Cuma

Biraz eski gibi

H: Denizcim bak yeni bi yuzuk aldim . Begendin mi ?
D: Beyenmedim
H: Neden begenmedin kuzum ?
D: Hani kenarlari var ya kenarlarini beyenmedim
H: Neden ?
D: Biraz eski gibi

17 Haziran 2009 Çarşamba

Adanaliyig & Canim Cigerim

En sevdigin dizi ; Adanali (Polisiye dizi) . Adanali olan ve Adanali diye cagirilan , her firsatta "Adanaliyiz Aalahin adamiyiz" diyen bir polisin komiklikleri . Bir diger dizi , Ugur Yucel 'in bir Adanali 'yi canlandirdigi Canim Ailem dizisi . Dizede Ugur Yucel sikca "Canim Cigerim" diyor . Senin cok hosuna gidiyor . Seviyoruz Adanalilari :) .
Bu video ikisinin karmasi ;
video
D: Adanaliyig Adanaliyig
D: Canim cigerim
D: Bi daa soole diyo
D: Adanaliyig , cigerimm
D: Bi daa soole diyo
D: Adanaliyig , Adanaliyig
D: Adanaliyig canim silmek istiyo (Civimaya basladigin an :)
D: Burnumu kasiim ben

16 Haziran 2009 Salı

Disarda bisey olmaz

Parka cikarken dayina donup ;
D: Dayi biz parka cikiyoz sen de hazirlan tamam ?
T: Bogazim ariyo , ben gelmiyorum
Bana donerek ;
D: Aariyomus , gelmiomus
Dayina donerek ;
D: Disarda bisey olmaz

Bir saat kadar oynadiktan sonra donduk . Eve girince dayina donerek ;
D: Neden gelmedin ?
T: Bogazim agriyo hastayim diye gelmedim
D: Bogazi aariyo diye gelmemis

15 Haziran 2009 Pazartesi

Harc Ipi

Esofmaninin belindeki ipin bir ucunu cekmissin , yere degiyor . Kosarken ustune basip dusmeyesin diye duzeltmek icin egildigimde ;

D: O benim harc ipimdi
H: Ben sana harc ipi yapmistim ya
D: Valla yok orda su kapidan cikartmislar

14 Haziran 2009 Pazar

Alen

Bogaz turu sonrasi Atilla ve Sertac 'a geldik. Biz cay ictik . Sen Alen 'i kovaladin. Alen 'in mamasini elledin.

Alen 'i kucagina almak isterken ;

Alen kucagina gelmeyince sandalyeyi yaklastirip yaninda oturup sevdin Alen 'i .

Posted by Picasa

Bogaz Turu

Goksu Dere 'sinden tekneye bindik. Bogaz 'a dogru ilerliyoruz . Buyuk gemi ve silep gorunce heyecanla "Koskoca gemii , koskoca gemii" dedin heyecanla .

Yedigin daha dogrusu tadina baktigin ilk hamburger . Bir isirik 5 dakika agizda tutulup tukurulur .

Guvertede Can 'in uzerinde :)

Hafif poyraz vardi , biraz usudun , uykun da gelince boyle keyifsizlesmeye basladin . Daha sonra icerdeki kucuk kamarada uyuyup dinlendin.

Posted by Picasa