30 Mayıs 2007 Çarşamba

Mayis 2007 Genel

Mayis notlari ;

Artik pek cok seyi anliyorsun . Gecen hafta bi oglen disari cikacaktik, ben kapiyi kilitliyordum sen de merdivenlere yoneldin hizla ve heyecanla . Ben de "Deniz bekle kuzum" dedim yetiskinmissin gibi . Sen de durdun oracikta ve beni bekledin gulumseyerek . Bekle dedigimde bunu anlamis olmana sasirdim , ve de gordum ki artik gunluk hayatta kullandigimiz hemen hemen her kelimeyi anliyorsun . Cok sevindirici .

Mayis ayinin ilk gunlerinden itibaren , isteklerini hareketlerle cok guzel sekilde ifade ediyorsun . Mesela sokaga cikmak istediginde , ayakkabilarini ve sapkani eline aliyor ve evin kapisinin onune gidiyorsun . O tombalak pamuk ellrinle kapiya vurup sokaga cikmak istedigini gosteriyorsun. Sokaga ciktiktan sonra da herzaman oldugu gigi eve girmek istemiyorsun .

Ya da evde baska birsey istediginde , elimizden tutup bizi istedigin seyin yanina goturuyor ve neyi istiyorsan onu isaret ediyordsun .

Giysilerini degistirirken , ayakkabilarini giydirirken bana yardimci oluyorsun . Elini, kolunu kaldirip tshirtunu giymeye calisiyorsun. Ayakkabini giydirirken de ayaklarini yerden havaya kaldirip ayakkabinin icine koyarak ve basarak yardimci oluyorsun .

Evde ve disarida artik cok guzel kosuyorsun ve hizli hareket ediyorsun .

Hiç yorum yok: