1 Haziran 2008 Pazar

Sac Trasi

Tugi , saclarini kesti . Yikanip kurulandin . Simdi ayaklarini yiyorsun . Ayagini hala agzina goturebilmene sasirdim.
Aslinda camda cop kamyonunun gelmesini bekliyoruz . Bu arada oynuyoruz . Oyun soyle ; ben oturuyorum , sen yatiyorsun. Ellerimi tutup ayaklarindan destek alarak kendini ayaga kaldiriyorsun :)
Sen benim uzerimde ayaga kalkarken ben sirtustu dusuyorum . Sen cok keyif aliyorsun.
Sonra " Bi daa , bi daa "
Oyun , yoldan gecen temizlik gorevlisinin gorulmesiyle son buluyor . Cunku turuncu giysili abi , "bizim abi" . Bu bizim abi onden gelip konteynerleri kontrol eder, icinde cop varsa konteyner kapaklarini acar , arkadan gelen cop kamyonu da o kapagi acik knteynerin onunde durur . Konteynerdeki copleri kamyona bosaltir . Sen de buyuk bi keyifle izlersin bu olayi :)

Hiç yorum yok: