30 Kasım 2008 Pazar

Doktordan korkmuyoruz

Son haftalarda elimde gercek bir steteskop sana "hadi gel ben doktor olayim sen de hasta ol , seni muayene edeyim" diyorum . Ilk gordugun anda cok korktun . birakip kactin. Ben de ustelemedim , 3 gun sonra tekrar denedim ; sadece eline aldin , sonra atip salonun obur tarafina kactin . Ustelemiyorum sen korkunca . 4-5 gun sonra ortaya biraktim , eline alip kilagina taktin ama hala biraz korkuyorsun . Nihayet kendi isteginle doktor ol dedin . Ben seni muayene ediyorum , sen de beni . Once sirtimizi dinleyerek ve derin nefes almayi ogrenerek basladik oyuna . Sen tum korkunu biryana attiktan bir kac gun sonra kucuk bir fenerle kulak ve burun muayenesini oyunumuza ekledik . Doktorculuk oynuyoruz , cunku sen hakli olarak biraz doktordan korkuyorsun . Ben de doktor fobin olmamasi icin bunu eglenceli bi oyun haline getirerek senin gercek muayenede daha rahat olmani saglamaya calisiyorum . Senin korkularini ve duygularinin onemseyerek , israr etmeden . Kis baslamisken ve henuz hasta degilken asmaya calisiyoruz bunu . Elinde steteskop sirayla hepimizi muayene ediyorsun . "Derin nefes al" diyorsun , karnimiza elinle vurup "tik tik" diyorsun . Simdi isikla kulaana bakicam , sonra da burnuna bakicam "diyorsun . Muayene bitince de "iyisin, biseyin yok " ya da "al bunlar ilac , ic hemen iyi ol" diyorsun ve egleniyorsun doktorculuk oynarken . Umarim doktora gittigimizde de boyle rahat olursun artik :)

Hiç yorum yok: