30 Ağustos 2009 Pazar

Ozlem 'in bittigi an

Sabah oldu nihayet . Havaalanina yaklastikca icim icime sigmiyor . Kalbim oyle hizla carpiyor ki , sanki yerinden firlayacak . Babana "cok heyecanliyim , kalbim cok hizli carpiyor" dedikce bana guluyor , anlam veremiyor bu halime ama ben enson Amerika 'dan Turkiye 'ye seninle gelirken boyle heyecanlanmistim . Baban beni giris kapisinda indirdi ama yanlis kapiymis. Sabiha Gokcen kullanmadigimiz bir havaalani . Sevdigimi de soyleyemem acikcasi . Kapinin yanlis oldugunu farkeder etmez hizla ciktim , dogru kapiya dogru kosuyorum . Tuhaf bisey bu biliyorum , ama kosuyorum iste heyecanla . Guvenlikten gecerken Medis 'i aradim , ogulcanimi cikisa getir, valizleri beklerken beni de bekletme dedim . Hemen getirdi seni bana . Ahh kuzum benim , ne cok ozlemisim seni . Gorur gormez egilip kucagima aldim seni , optum kokladim , doyamadim bi daha bi daha optum . Senin heyecanindan anneme hosgeldin demeyi bile unuttum . Medis valizlerini beklerken , sen de bana anlatiyorsun ;

D: Anne , tatilim cok guzel gecti . Anne , ben devekusu gordum , kocamandi . Hayvanat bahcesine gittim . Maamun gordum , poposuna kene yapismis eliyle onu cikariyodu boole .....

Sen anlatiyorsun , ben gozlerimi senden ayiramiyorum , cok ozlemisim seni . Degismissin , boyun uzamis sanki , saclarin sararmis , altin rengi olmus iki yani . Kaslarin da oyle . Sanki kilo da almissin . Gurbuz , saglikli ve mutlu gorunuyorsun .

D: Anne seni cok ozledim
H: Ben de cok ozledim kuzum .

Hiç yorum yok: