14 Mart 2010 Pazar

Sag Yatay & Sol Dikey

Pedagog , yavas yavas tek elini kullanmaya yonlendirebilirsiniz demisti . Bu aksam odanda resim boyama yapiyoruz . 3-4 saniye sag elinle yatay, 3-4 saniye sol elinle yatay boyuyorsun . Ben de ilk defa bu aksam resim boyarken ;

H: Denizcim resmin heryerini tek elinle boyasan daha hizli olur biliyor musun ? Mesela resmin heryerini sadece bu elinle boyasan .
Once sol elinle , sonra da sag elinle denedin , "boole mi?" dedin . Ama sa elinle dikey boyamak cok zor geldi . Sonra bir iki defa kalemi sagdan sola ,soldan da saga gecirecekken yuzume bakip vazgectin . Ben seni gulumseyerek izliyorum . Kalem sag elinde havada sallayarak, biraz da kizgin kizgin ;
D: Anne zor bu zor zor !

3 yorum:

Lapis lazuli dedi ki...

Ziyaretin icin tesekkurler:-)

Merak ettim Deniz'in iki elini de kullaniyor olmasinin ne sakincasi varmis pedagoga gore?

Lapis lazuli dedi ki...

Simdi pedagogla aranizda gecen konusmayi okudum sorumun cevabini aldim, hiz kazanmasi icinmis:-)

Benim cocuklarda yazida ve baska bircok seyde solak olmalarina ragmen sagi da cokca kullaniyorlar da oradan algida secicilik yaptim sanirim:-)

Yazmistim, ilgini ceker diye linki veriyorum...
http://lapislazuli-dolunay.blogspot.com/2007/06/sol-goster-sag-vur.html

Deniz'in yasini henuz cozemedim ama 5-6 yaslarina kadar cocuklarin solak olup olmadigi, hangi el baskin tam belli olmazmis.

Shade and Love dedi ki...

Lapis lazuli , hemen okudum yazinizi ve yaziniza gelen yorumlari . Tek elini kullanmasi icin yonlendirmeyecegim Deniz 'i .
Deniz 'im 1 gun sonra 4.yasgununu kutlayacak :) .
Tesekkurler
Hasene