18 Nisan 2010 Pazar

Ozur

Filme girmeden hemen once tuvalete girip cis varsa yapalim dedik. Ayca, alaturka bi tuvalete girdi . Ben de yan tarafindaki alafranga tuvalete girelim dedim. Sen “ben o delige yapmak istiyom” dedin ben “o tuvalet pis ,buraya yapalim” dedim . Sen aglamaya basladin, uyumamis olmanin verdigi hircinlikla . Ben o tuvaletler pis oluyor ,oraya giremeyiz dedim o tuvaletlerden igrendigim icin . Agladin , inat ettin , inat ettim ve cisini yapmadan ciktik tuvaletten . Hadi senin uykun vardi agladin da ben niye inat ettim anlamsizca ? Disari ciktik , ayrildik Ayca ve Evrim’den . Kucagimdasin ,basin omzumda . Aglamiyorsun ama burnunu cekiyorsun , icime batiyor her derin nefes alisin . Tuvalete tekrar gittik, seni aglattigim icin ozur diledim , bu tuvaletleri pis oldugu icin hic sevmiyorum dedim.
D: Neden pis oluyor ?
H: Cunku insanlar cis yaparken etrafa sicriyor , heryer islak oluyor falan dedim .
D: Neden issatiyorlar ki ,neden o delige yapmiyorlar ?
Belli ki sen o delige cis yapmayi istiyorsun . Delik ve cukur seven bir cocuk olarak. Biraz daha konustuktan sonra yan taraftaki tuvalete cisini yaptin .
Sen filmi izlerken aglama sirasi bendeydi . Sen bu aglamayi coktan unutup filme kaptirmis olsan da, ben “nasil da anlamsizca inat ettim’ diye film boyunca kizdim kendime . Sarilip sarilip opup koklarken seni, gozunden akan her damla icin ayri uzuldum .

Hiç yorum yok: