4 Eylül 2010 Cumartesi

Hayat ve Nehir Melek

Nehir , NeuroBlastoma tedavisinde gonulluydu .
Denedi . Yol gosterdi .
Kendisi kucuk , verdigi savas buyuktu .
Cok mucadele etti . Cok yoruldu .
Veda edip baska bir boyuta akti.
Arkasinda derin keder ve uzuntu birakti .
Nur icinde yat Nehir Melek .


Nehir de annesi Zeynep Hanim da silinmeyecek izler birakti hafizamda .Farkindaligimi arttirdilar .
Yazdiklariyla cok sey ogretti Zeynep Hanim . Cocuklarin her sartta mutlu olabilecegini gosterdi. Hastalikla cocuklugun paralel devam edebildigini gordum okudukca. Azmi , beklentiyi , pozitif enerjinin gucunu gordum . Cok sey ogrettiler . Unutacagimi sanmiyorum ogrendiklerimi . Zihnimdeki faydali eserler kitapliginda hep olacak ama yine de yazayim istedim .  
Ayrica cok inanmistim NB illetini yenecegine , saclarinin cikacagina , pembeye boyatacagina .
Hayatlarinin NY ‘da devam edecegine ve hatta tanisacagimiza .

Gozyaslarimizin tadi ayni .
Sabir diliyorum .

Hiç yorum yok: