29 Kasım 2006 Çarşamba

Hastane ve ilk serum

29 kasim
aksam isten ciktim eve dogru geliyorum . anneannen aradi , sesinden farkettim ki bi terslik var . senin surekli kustugunu soyleyince cok korktum . eve gelir gelmez her aksam yaptigim gibi optum kokladim seni ama o kadar halsiz ve solgundun ki .. kiyamam sana . doktorun sirri dedeyi aradim ama yurtdisinda oldugu icin ulasamadim . sen bu arada 2 kere daha kusunca seni kucaklayip dogruca international 'a goturduk. orada da doktoru beklerken bir kez daha kustun . aslinda sen cok kusan bir cocuksun , hatta soyle diyeyeim senin kadar kusan bir cocuk gormedim ama bugunku kusmalarin digerlerinden cok farkliydi . kotuydu yani . Cocuk doktoru Mehmet Kesikminare geldi ve bir enfeksiyon olabilecegini durumunun rota 'yi cagristirdigini soyledi . serum vermek gerekli dedi . nurcan ablayla konusup ondan da fikrini aldim ve serum verilmesi icin onay verdik . hastaneye yatis islemlerimizzi yapip seni odana cikarttik . ardindan hemsireler geldi . tombik ellerin ve kollarina katater takmak icin girisimlerde bulundular ama basarisiz . her girisimde senin de benim de canim cok yandi . daha fazla denemelerine izin vermek istemedim , cocuk yogun bakimdan baska bir hemsire talep ettim , sonucta ayagindan takmayi basardilar ama biraz acili oldu. sabaha karsi ayagin sismeye baslayinca serumu cikartmalarini istedim . kaka tahlilinde rota cikmadigi ve sen de kendine gelmeye basladigin icin serumu bir daha takmalarini istemedim ve sabahin erken saatinde de seni babanla eve gonderdim . ben de birkac saat sonra cikis islemlerini bitirir bitirmez eve dondum .

dun aksam kusmanin nedenini doktor soyle acikladi ; "agzina yerden aldigi birseyden mikrop kapmis olabilir, rota cikmadigina gore kesinlikle boyledir " . doktoruna katilmamak mumkun degil cunku sen surekli agzina birseyler goturuyorsun , agzina goturemedigin birsey gorursen mesela parke uzerindeki bir leke gibi , agzini lekeye goturup yaliyorsun . en favori tadlarin arasinda terlik alti yalamak var . evde terliklerimizi koltuklarin uzerine koyuyoruz . ama koltugun tepesinde gorunce de istiyorsun . ikinci favorin de , haliyi ucundan tutarak ters cevirmek ve halini altini yalamak . gunun birinde bunlari okursan cook igrenc diyecegini biliyorum ama seviyorsun iste . hadi ucuncu favorini de yazayim . "parke soslu emzik" o da ne dersen eger soyle ; emzigini agzindan alip hizli hizli parkeye surtuyor ve sonra tekrar agzina alip emiyorsun . buna "parke soslu emzik" diyorum . sakin bunlari okurken "nede engel olmuyordunuz" diye kizma cunku dedigim gibi sana bu konuda engel olmak pek mumkun degil , agzina alacak birsey illa ki buluyorsun .

Hiç yorum yok: