22 Aralık 2008 Pazartesi

2 - 8

Bu sabah saat 06:30 'da mamani icirdim , sonra uzerimi giydim . Seni uyandirmamak icin parmak uclarimda hareket ediyorum . Tam kapidan cikacaktim ki kizgin bir sesle "nere gidiyon sen !" dedin . Bos bulunup korktum , arkami donunce seni elinde emziginle , gozlerini kocaman acmis hesap soran bakislarla baktigini gordum . gilip kucagima aldim , optum seni . Mudur rapor istemis , onlari yapip gelicem , seni opucem , sonra senin istedigin oyunlari oyniycaz dediysem de seni ikna edemedim . Seni babanin kucagina verdim ama sen "anneyle yatak keyfi yapmak istiom" diye aglayinca icimi acittin be ogulcan . Ah benim kuzum , benim oncelikli tercihim sensin ama maalesef :( .

Oglen baban aradi , babanin agzindan yaziyorum " Senin bu oglun , yerde tahtalarla oynarken "iki uc dort bes alti yedi dedi biraz bekledi sekiz dedi , bi sure sonra da dokuz dedi , dumur oldum , " Bunu duyunca ben de cok sasirdim . Dun Ilgaz 'dan donerken arabada Yigit 1 'den 100 'e kadar saymisti . Sen de hemen yazmissin hafizana :)

Hiç yorum yok: