30 Temmuz 2008 Çarşamba

Lenny Kravitz

Lenny Kravitz 'in konser icin gelecegini duyunca gitmeyi cok istedik. Kurucesme Arena cook keyifli bir mekan . Benim Reuters 'dan arkadasim , sevgili Devrim Turkcell 'de . Bu yaz bizim konser sponsorumuz :) . 4 kisilik davetiye gonderiyorum deyince uctuk havalara . Asli , Bodrum 'da oldugu icin gelemedi ama gercekten cook guzel ve keyifli bir konseri kacirdi .

Yakin dostlar :) Votka & Visne , Bogaz havasi vee Lenny Kravitz . Daha keyifli cok az sey olabilir sanirim .

Baban bu karede, benim ve Mukerrem 'in ortasinda Bogaz Koprusu 'nun ihtisamli goruntusunu de gormek istedi , ama makinamiz o kadar yeterli degilmis .

Kurucesme Arena 'da Where we are running , Believe gibi cok guzel parcalari cok keyifle dinledik, dansettik , I Love You Lenny diyerek costuk. Acaba sen de bizim dinledigimiz sanatcilari dinleyecek misin ? Yillarca unutmayacagimiz guzel bir konser hatirasi olarak eklemek istedim . Tesekkurler Devrim diyerek de bu gunu noktaliyorum .
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: