11 Ekim 2005 Salı

16+0 kiz mi erkek mi ? Hadi tahminlerinizi gonderin .

10 ekim 2005 (16+0)
bugun tam 16.haftan doluyor, yine herman 'in yanina gidecegiz. Hem uclu test icin ense kalinligin olculecek, hem de cinsiyetini ogrenecegiz. Dilegimiz tabii ki saglikli bir bebek olarak dogman . Ofisten cikmadan once ofis arkadaslarima su maili atarak hem senin mujdeni verdim hem de cinsiyetini tahmin etmelerini istedim .

"Arkadaslar ,

Bebis bu hafta 4. ayini doldurdu ve sevgili esimin israrlari ile cinsiyetini ogrenmeye karar verdik . Bugun ogleden sonra velet cinsiyetini gosterirse gidip cinsiyetini ogrenecegiz. Sizce kiz mi erkek mi ? Hadi tahminlerinizi gonderin .

cheers
Hasene " (11:39 am)

Ilk telefon, Turgay dayin icin bizi dogru doktora ve hastaneye yonlendiren, 8 yildir ayni ofiste calistigim ama kendisini o ana kadar tanima firsati bulmadigim Suzan B. 'dan geldi. Saglikli olman ve dogman icin tum iyi dileklerini iletti. Cinsiyetinden onemlisi ve tum dilegim, icimde de dogunca da saglikli buyuyup saglikli bir yasam surmen .

iIk mesaj, bu ay boyunca haftada 2-3 kez ogle yemegine bizimle cikan ve bu tur haberleri en once duyan, telefonum mesgul oldugu icin once mesaj yazip arkasindan telefon acan Elif 'ten .

"bu nasil mssg yahu ?
saka felan mi ? hamile misin ?
salak ettin beni burda....

Elif E. " (11:43 am)


1.katta calisanlarin cogu bayan oldugu icin gelen tahminler genelde kiz ve su sekildeydi ;

"Ben de kiz diyorum, herkes gonlundekini mi soyluyo nedir? :) Hem de %100 disi

Optum & Tekrar Tebrikler
Cansel" (11:52 am)

2.katta benimle beraber calisanlarin tumu erkek oldugu icin gelen tahminler de erkek oldu.

Hamile olduguma inanamayan, telefonlarimdan bana ulasamayanlar yukari cikarak tebrik ettiler ve beni soru yagmuruna tuttular. Ama Herman 'la ve seninle randevumuz oldugu icin , baban da asagida sabirsizlikla bizi bekledigi icin yanlarindan resmen kactim .

Herman , ultrason ekranina bakarak bize "su gordugunuz kabarti pipiye benziyor , mavileri almak icin henuz erken, bir sonraki kontrolde hatirlatin tekrar bakalim" diyerek ekledi ; bu kabarti pipi degil de klitorisse ve bu kadar buyuk bir klitorise sahip olacaksa yandiniz ! "

Sevgilim kocam baba olacagi icin cok mutlu ama erkek olacagini ogrenince daha da mutlu oldu , seninle yapmak ve paylasmak istedigi o kadar cok sey var ki.


Herman'dan donuste ofistekilere attigim mesaj ;

"Eveet, bebisin cinsiyeti belli oldu ; Erkek diyenler bildi . E tabii ki sevgili esim de pek sevindi sonuca .

cheers
Hasene " (14:06 pm)

Ilk tebrik mesaji yine Suzan Hanim 'dan ;

"HASENE HANİM,

SIZI CANDAN TEBRIK EDERIM.
SAGLIKLI, MUTLU, BOL SANSLI BIR HAYAT DILERIM...
KOLAY OLSUN INSALLAH...
SEVILERIMLE
SUZAN

Suzan B.
Media Manager, Turkey" (14:08 pm)
6 ekim 2005

Hiç yorum yok: