1 Ekim 2006 Pazar

Ilk kesif , servisi cekip bardak kirmaca

01.10.06

Medis 'in Beylikduzu'ndeki evindeyiz . ramazan ayindayiz , medis ramazanin birkismini kendi evinde gecirmek istedigi icin seninle medis 'de kaliyoruz . aksam isten geldim ve mutfak balkonunda camin onunde oturduk , yemek yedik . sen kucagimdasin . birdenbire masadaki servisi cektin . o kadar hizli ve seri hareket ediyorsun ki ne yapacagini kestirip onlem almak pek mumkun degil . servisin uzerindeki bardak yere dusup kirildi , sen de saskin gozlerle yerdeki bardaga baktin . Bu bir kesif mahiyetinde oldu senin icin . Bu kesif uzerine bekliyorum birseyleri cekip kirmani ve keyif almani .

medis anlatiyor ; gunduz medis 'in kucaginda mutfak balkonunun camindan disariyi seyrediyorsun , kaldirimdan yuruyen kadinlarin arkasindan kendince sesleniyor ve agliyormussun . anneyi ozluyor olmalisin . Kuzum , ben de seni cok ozluyorum ama maalesef calismak zorundayim . Aslinda gunumun tamamini ise degil sana ayirmak istiyorum ama ...

Hiç yorum yok: