21 Ocak 2007 Pazar

Kucakta durmayi pek sevmiyorsun

Artik kucakta durmak istemiyorsun . Aslinda bir yerde sabit durmak istemiyorsun . Sakin bir cocuksun ve hareketlisin. Hep hareket halinde olmak istiyorsun . Sadece uyandiginda 5-10 dakika kucagimizda yatiyorsun . Azicik kucagimizda dursan , opsek, kokunu icimize ceksek, sarip sarmalasak .Ama nerdee .Deniz ya koltuk tepesine tirmanmaya calisiyor ya da atom karinca gibi bir yerden bir yere kosturuyor . Sen daha minicikken, ben seni kucagimdan indirmezken “Kizim kucaga alistirma,sonra hep ister” diyenler olurdu ve ben sinir olurdum boyle soyleyenlere .”Bi tanecik oglum var, neden kucagima almayayim,neden kucagimda tasimayayim ? Zaten buyuyunce kucakta durmayacak” diye soylenirdim . Hatta bigun , eve gelip de beni bu ve benzeri cumleleriyle fazla daraltan teyzeye kizmistim da .O yasli teyze de beni kinamisti cevap verdim diye . Simdi ,biraz daha kucagimizda kal istiyoruz ama nerdee . Deniz ya koltuk tepesinde ya da biryere yetismeye calisyor .

Hiç yorum yok: