13 Ocak 2009 Salı

Sarki

Aksamlari uyumaya beraber gidiyoruz . Seninle uyumak cok keyifli . Uyumadan once sana birseyler anlatiyorum. Bazen de sarki soyluyorum . Herkesten istedigin masal ve dinledigin sarki farkli . Mesela Medis 'e karga, kaplumbaga ve tavsan 'i anlattiriyorsun , babana "Bu sabah yagmur va Istanbul 'da " yi soyletiyorsun . Bu aksam "Boyazdaki kizi anlat " dedin . ben dusundum hangisiydi acaba ? Sana hemen hergun farkli birseyler anlatiyorum . Astronotlar , beton ve elektrik santralleri , kultur merkezi , opera , tiyatro vs vs . O kadar cok sey anlatinca da istedigin seyin ne oldugunu cozemedim . Sonra "Hani , hani boyazda yasayan kucuk kiz var ya , iste onu anlat" deyince anladim neyi istedigini . Fecri Ebcioglu 'nun sozlerini yazdigi ;
"Bak bir varmis bir yokmus eski gunlerde / Bir kucuk kiz yasarmis Bogazici "nde  sarkisini istiyormussun .
http://www.youtube.com/watch?v=2nM0xNV9m3k

Sarkinin sozlerinin tamamini bilmiyordum . Ilk defa bu aksam tamamini soyledim .
"Ellerimi surmeden gozlerimle seveyim "  dedigim anda ;
D: Annee , neden ellerini surmuyo , neden gozleriyle seviyo ?

Hiç yorum yok: