24 Ocak 2009 Cumartesi

Buyuk ev alsinlar

Bugun Halkali 'daki yeni evimizdeyiz . Esyalarimizi yerlestirip dolaplarimiz duzenlemeye calisiyoruz . Vezik bana yardim etmek icin geldi ama tek basina yapiyor . Benimle oynamak istedigin ve ben de seni kiramadigim icin yeni odanda beraber oynuyoruz .
Sen uyuyunca ben bir ara Asli ile beraber yeni aldiklari evi gormeye gittik . Dondugumde sen uyanmistin . Ve hemen sordun ;

D: Nerdeydin ?
Seni kucagima alip ;
H: Yigit 'ler cok guzel , kucucuk bi ev almislar, ona baktik Asli'yla
Sen hemen elini cebine goturup dedin ki ;
D: Al bu para. Asliya ver , buyuk ev alsinlar
Ben de gulumsedim
H: yerim seni
Sen elini bi daha cebine atip
D: O yetmez , bu parayi da al

dedin . Ne anladin acaba kucucuk guzel evden de boyle bi yorum yaptin acaba :)

Hiç yorum yok: