21 Şubat 2009 Cumartesi

"Pijamama cis gelmesini istemioom"

Sabah saat 7:30 . Odamizin kapi kolundaki tikirtiyi duyar duymaz "gel kuzum" diyerek cagirdim seni . Sabahlari heyecanla ve keyifle bekliyoruz uyanip yanimiza gelmeni . Optum kokladim , sardim sarmaladim seni . Sonra hafif bir uyku moduna girdik. Bana "anne , annee pijamama cis gelmesini istemiom " dedigini duydum . Hemen actim gozlerimi , elinde emzigin , masum masum bakiyorsun . Once optum sonra kucagima aldim seni . Banyoya gotururken "soguk oluyo sonra" dedin . Ustundekileri cikartip lazimligina oturttum . Cok azicik kacirmissin cisini , farkeder etmez de cisini tutup beni uyandirmissin . Kuzum benim . Aslinda benim hatam oldu bu . Dun aksam ilk defa sut icicem diye bir istekte bulundun ve yaklasik 200cc sutu icip yarim saat sonra uyudun . Gece yarisi ve sabah toplam 350cc de mama ictin . Uyumadan hemen once cisini yapmistin ama toplam 550cc sivi alinca sabah seni hemen tuvalete goturmem gerekirdi . Islanmana neden oldugum icin afedersin . Cisini yaptiktan sonra bir de dus aldirdim sana . Misler gibi oldun . Sonra yine optuk kokladik babanla seni .

Hiç yorum yok: