15 Aralık 2009 Salı

Curuk

15.12.09
Curuk
Iki aksam once Tugi, ust disinde siyah bisey gordugunu soyleyip curuk mu degil mi kontrol etmemi istedi . Curuk olacagina hic ama hic olasilik vermedim . Yedigin birseyin (mesela zeytin kabugunun) disine yapismis olabilecegini dusundum . Fircalayinca gecer diye dusundum . Aksam dislerini fircalarken de bakmayi unuttum. Abim bu aksam yeniden hatirlatinca ;
H: Denizcim dislerine bakabilir miyim pasam . Agzini acar misin ?
H: Daha kocaman ac pasam .
Evet sag ust azi disinde bir kararma var . Tugi 'nin tespiti dogru . Inanamadim. Disinin curumus olmasina olasilik veremiyorum ya , gordugume de inanmak istemiyorum . Elinden tutup dogruca banyoya goturdum seni . Dislerini fircaladim . Sonra tekrar baktim . Kararti gitmemis , ayni yerde duruyor . Bogazina baktigimiz kucuk isikla yeniden baktim ust dislerine . Sag ust azi dislerinin birlestigi yerde curuk var maalesef . Nasil olur ? Neden olur ? Cok uzuldum ayni zamanda da bozuldum . Dis benim en hassas noktalarimdan. Ben her yil disdoktoruna duzenli gidip kontrollerimi yaptirmama ragmen , her yil curugum olur ve her curuk tespitinde cok uzulurum . Dis minelerim guclu degildir benim , benimki gibi degildir umarim dislerin. Sekerleme , cikolata gibi seyleri cok ama cok az yiyorsun , cok duzenli olmasa da aksamlari dislerini fircaliyorum . Gece mama ictiginde mamanin uzerine mutlaka bolca su iciyorsun . Tamam ama iki azi disinin curumesine sebep mi ?
En kisa zamanda dis doktoruna goturecegim seni . Bakalim ne diyecek ?

Hiç yorum yok: