16 Şubat 2010 Salı

Kemal Pasa Tatlisi ve Dis Agrisi

Dun aksam bakkava yiycem diye tutturdun , halanin getirdigi baklavalardan verdim ;
D: "Bu bakkavadan istemiyom, senin yaptiin bakkavadan istiyom" diye tutturdun .
Hmm anladim simdi , sen Kemalpasa tatlisi istiyorsun . Adi bakkava olmus senin icin . Saat aksamin 10 'u ve babaannendeyiz , nasil yapalim . neyse konuyu degistirdik bi sekilde , seni sakinlestirdik. Sakinlestirdik diyorum cunku hembu siralarda cok aglayan , tutturan bir cocuksun hem de uyku saatin geldigi icin sakinlesmen biraz zor oluyor . Eve geldik , uyuduk .
Bu aksam da yemegimizi yedikten sonra ;
H: Denizcim hadi mutfaga gidelim , bisey yapicam , bana yardim eder misin ?
D: Anne bakkava mi yapicaz yoksa :)
H: :)
D: Anne , ne pasa tatlisiydi onun adi?
H: Kemalpasa
D: Kemalpasa tatlisi mi yapicaz :)
H: Evet melegim
D: Yehhuu yehhhuuu (Sol kolunu asagidan yukariya kaldirip indirerek ve ziplayarak ustelik) . Kemalpasa tatlisi yapicaz, yehhuu .
Ah nasil da mutlu oldun kuzum , Kemalpasa tatlisi yapacagimiz icin .

Once sekeri olcu kabindan tencereye , sonra suyu olcu kabindan tencereye bosalttin dikkatle . Karistirdin . Sonra ben serbeti kaynatirken sen de tatlilari posetten kaseye doldurdun . Tatlilari kaynayan serbete atma isi benim . Pisirdik . Soguttuk. Tabaklara koyup servis yaptik . Afiyetle yiyoruz .
D: Anne disime bisey oluyo . Disim aariyo .
H: Gel hemen fircalayalim dislerini . Zaten birkacgun sonra Fatma ablaya gidecegiz disindeki curukleri temizletmek icin . Doktorun dislerindeki curugu temizleyene kadar tatli yemeyelim olur mu ? Daha cok agrimasin dislerin .


Not ; Ust azi disindeki curuk ilk defa agriyor . Iki gun once pazar gunu flor uygulamasi yapildi tum dislerine , bu pazar gunu de dolgu icin randevumuz var .

Hiç yorum yok: