14 Şubat 2010 Pazar

Kahraman Rozeti

Acibadem Bakirkoy 'deyiz . 2. kata ciktik. Dis bolumune girip , koltuga oturdun . Doktorlar sasirdi rahatligina . Ilk defa geldigimize inanamadilar . Dokrotun Fatma Abla, tum dislerini kontrol etti sonra tum dislerine flor uygulamasi yapti . Sag ust azi disindeki curuge dolgu onerdi , sol alt ve sol ust dislerinde yeni baslayan curuklere mudahale etmeyecegini soyledi . Cikmadan hemen once , haftaya bugun yapacagi islemi anlatti , kullanacagi aletleri tanitti .
F: Bak bununla dislerini yikayacagiz dedi , aletle avucunu islatti .
F: Denizcim sen elektrik supurgesinin sesinden korkuyor musun ?
D: Hayir hic korkmuyom ki .
F: Bak bu elektrikli supurge gibi ses cikartiyor . Tirnagini getir bak nasil gidikliyor gostereyim sana . Disindeki curukleri de boyle gidiklayacak iste .
F: Bak bunun adi da Bay Susamis . Senin dislerini yikarken agzinda biriken suyu cekecek . Avucunun icine su doldurup sana cektirtti .

Flor uygulamasi ve yapilacalar ile kullanilacak aletleri tanittiktan sonra ;
F: Denizcim sen Sunger Bob 'u mu seviyor musun yoksa Spiderman 'i mi ?
D: Sunger Bob 'u da seviyorum Orumcek Adami da seviyorum .
F: Gel sana bi kahraman rozeti takalim . Sen cok kahramansin , hakettin rozet takmayi
Yakana uzerinde Sunger Bob resmi olan birigne taktilar .
F: Simdi bu rozeti goren herkes , senin kahraman oldugunu anlayacak .

Hastanede asansordeyiz , asansore bizden sonra binen iki hemsire oldu , yuzundeki ifade cok magrur . Binenlerin farketmesini bekleyen bakislarla , basin dik duruyorsun :) . Hemsirelerden biri ;
H: Ne tatlisin sen ? Dis doktoruna mi geldin ?
D: Evet kahraman oldum ben :) bu da rozetim

Dis doktorundan sonra Atilla ve Sertac 'in bebegini gormeye gittik . Yavuz deden ;
Y: Deniz tshirtunun uzerindeki ne ?
D: O bi rozet , kahraman rozeti . Hakettim ben :)
Y: Nasil hakettin ?
D: Pedodontis dis doktorum verdi . Hic korkmadim ben , kahrman oldum . Dislerime boole bisey surdu curumesin diye .

Hiç yorum yok: