16 Şubat 2010 Salı

Kim Kazandi ?

Sabah ofise gidicem , kapidayim . Seni 10-15 dakikadir ikna etmeye calisiyorum ama nafile . Sen bacaklarima sarilmis agliyorsun "Anne gitmee, ise gitmeni istemiyomm " . Annemi beklerken Ulku geldi "Annen cok hasta, tansiyonu cikmis, kustu , yere dusmus, cok fena" dedi. Baban bu sabah ihalesi oldugu icin benden de once cikti evden. Abimin bacaginda yine enfeksiyon ve agrilar var, doktora goturulmesi gerekiyor ve izin hakkimi yarin gidecegimiz doktor icin kullanacagim. Yani bugun bu sartlarda bile sirkete gitmem sart . Ne seni boyle aglarken birakmak isteyorum ne de annemi baygin yatarken . Ilgini biseyin uzerine yogunlastirabilirsem aglamayi birakirsin genellikle . Bu bazen bir kedicilik oyunu olur, bazen yoldan gecen bir kepce, bazen bir kitap bazen de bir oyuncak . Sapkadan cikaracagim seyin yeni gordugun birsey olmasi yeterli olur genellikle . Cansimidi gorevi goren dolabi kapagini acip ince kumas bir sirt cantasi (torbasi) cikardim , ustelik de uzerinde cok sevdigin Ben10 karakteri var .
H: Heey bu harika , bak okula giderken boyle takarsin sirtina .
Aglaman kesildi , masaya oturdun , iki catal peynir yedirdim sana . Derin bir ohh cekecektim ki tekrar basladigimiz noktadayiz "Anne sen ise gitmeee"
H: Melegim , ise gitmemi istemiyorsun biliyorum ama ....... 'li cumleler . Tam bu sirada kapida yaklasik on dakikadir beklemekte olan Ertugrul 3. kez ariyor beni . Bunun anlami ; "Hadi, cabuk ol, gec kalicaz" demek .
Arabaya binince Ertugrul sordu ;
E: Deniz 'le meydan muharebesi mi vardi ?
H: Evet
E: Kim kazandi ?
H: Ikimiz de kaybettik .

Hiç yorum yok: