20 Kasım 2010 Cumartesi

Hayatın Gerçekleri 'ne ithafen

"Hayatın Gerçekleri " dedi . 4.5 yaşındaki bir çocuğa "Hayatın Gerçekleri" başlıklı konu hakkında ne anlatılabilir ? Nasıl anlatılabilir  ? Anlatamadim tabii ki . Ama ilk hafta saat 09 'da seni okula götürdüm , bekledim . Akşam alacağıma söz verdim, sen sınıfa gidince de ayaklarım totoma vura vura eve koştum. Yarim saat gecikmeli de olsa saat 09.30 da laptopımı açıp ofise bağlandım . Saat 15 'de okuldan aldım, mutlu mesut , kıkır kıkır koşarak eve geldik . İkinci hafta 08.45 de okula götürdüm, arabam olmadığı için söylendim, yine ayaklarım totoma vura vura koşup otobüse yetiştim. Otobüsten inip minibüse bindim . Birbuçuk saat gecikmeyle masamda işimimin başındaydım.  Çok zor oldu ama akşamları anlaştığımız gibi bir gün ben gelip aldım bir gün Mediş .  Üçüncü hafta sadece sabahları götürdüm okula , arabasızlığıma söylenmeye devam ederek . Bu defa yeni anlaşmamıza göre Mediş aldı akşamları .
İstediğini alıp mutlu olan oğlum , rahat rahat okula gidiyor . Ne mutlu bana , daha doğrusu ne mutlu bize . Ama Mutlu Melek bununla yetinir mi ? Annenin zaafını yine kullanmak ister ;
(Aksam yatmak üzereyken)
D Anne , benı okul babam götürsün
Anne cevap verir çünkü babanın böyle bir şansı yoktur . Anne öyle ya da böyle birşekilde götürebilir de baba götüremez .
H Deniz cim baba işe gitmek için çok erken çıkıyor ve işyeri çok uzak . Dolayısı ile seni baba götüremez okula .
D Ama eski okuluma götürüyordu
H Çünkü o zaman işe gitmek için evden erken çıkmasına gerek yoktu . Erken çıkmasa yine götürmek ister ama maalesef babanın işyeri çok uzak .
D Tamam Mediş götürsün o zaman

Hiç yorum yok: