22 Kasım 2010 Pazartesi

Teklif

Bir teklif .
Belki bir firsat .
Ve dusunduklerim;
Bir proje icin Londra ya da Cenevre .
Sure 6 ay . Ama iki yila kadar uzayabilir .
Hep duyarim insanlardan , kacan balik da hep buyuk olur "Keske gitseydim" diye pismanlik cumleleri kurarlar . Herkes senin icin iyi olacagini soylerken , ben buralardan bu ulkeden kacip Avrupa 'da medeni medeni yasamak isterken, cok iyi zamanlama ile gelen oneriye -(belki firsata demeliyim)-  hayir diyebiliyorsam .
Vardir sebebi .
Duzen buradaki gibi olsun istemiyorumdur .
Burada bir sekilde halledebildigim ev,okul sorunlarini orada halledemeyecegimi dusunmemdendir .
Okula annem gotursun takintisi ve olasi uyum problemleri ile basedemeyecegimden korkmamdir .
Donus zamaninin hazirlik sinifinin ortasina denk gelme olasiligini gozardi edemememdir .
Ve birkac sebep daha .
Bunlari niye mi yazdim ? Acaba ileride ben de baskalari gibi ayni pismanlik cumleleri kurar miyim? diye dusundum biran .
Sanmiyorum, sanmiyorum . Kurmam.
(Hesaplamak, hatirlamak kolay olsun diye bir baska not; Sen 4.5 yasindasin , yuvada hazirlik sinifi oncesindesin) .

Hiç yorum yok: