7 Şubat 2011 Pazartesi

Pilot

İçim kıpır kıpır. kalbim hızla çarpıyor. Hem istiyorum, hem istemiyorum . Elim önce telefona gidiyor sonra vazgeçiyorum . Tuhaf bir duygu. Sonunda elimi çekmemeyi başardım.
H: Ameliyatı ne zaman için planlayalım ?
U: Siz ne zaman isterseniz . Sömestr tatilinde mi olsun istiyorsunuz ?
H: Evet .
H: Salı (yarın) ya da Çarşamba olur mu  ?
U: Benim için uygun ama bir de ameliyathaneye sorayım. Yarın uygun mu bilmiyorum . Konuşup size bilgi veririm .
 
1 saat sonra telefonum çaldı .
U: Ameliyathane ile görüştüm , yarın uygun. Sabah saat 8 buçuk gibi hastanede olun ben de dokuz gibi gelirim . En az 6 saat aç kalması gerekiyor . Gece mama ya da süt veriyorsanız 2 'den sonra birşey içmesin .
H: Uğur Bey, anestezi doktoru ....
diye başlamıştım ki, anladı endişelendiğimi, sorularım ve korkularım olduğunu .
U: Endişe etmeyin ne olur, ekip çok iyi, uzun süredir beraber çalıyoruz. Uçağa binince nasıl kendinizi pilota emanet ediyorsunuz, bu da öyle birşey .
H: Tamam .
İç sesim : Tamam pilota güvenim sonsuz ama yardımcı pilot ve kabin ekibi? Zaten sormak istediğim de bu .

Hiç yorum yok: