24 Şubat 2006 Cuma

35+4 aylar sonra ilk bira

23 subat 2006 (35+4)
altug ve ece ile beraber cheesecake factory ye gidip yemek siparisi verdik. ben pasta with pesto&chicken yaninda bir de corona istedim. baba gelene kadar seni icerde boyle uyutucam iste :-). garson kiz bira siparisimi almak icin kimlik gostermemi istedi , cok guldum, ece gobegimi gostererek gerek olmadigini soylediyse de garsonu ikna edemedi. Burada icki icme yasi 21 ancak 16 yasinda dogum yapan cok fazla genc oldugu icin benim gobek garsona birsey ifade etmedi . Ben mamasize kadinlarin yaninda 36 haftalik halimle bile 21'den kucuk gorunurken sen de hic heran dogacak kadar buyuk gorunmuyorsun :-) . Bu arada senin varligindan haberdar oldugum andan bugune kadar cok sevdigim birayi ilk kez bugun ictim . Yemek donusu Altuglarda film izleyip sohbet ederken sen de hareketlendin birden , dalga dalga hareketlerini ozellikle ece ve altug hayretle izlediler . Karnimda kapladigin alan bir basket topu kadar, Altug topu karnimin yaninda tutarak bunu bizzat kanitladi . Ee senin isin de zor Denizim , sen gun gectikce buyurken icinde bulundugun alan da kuculuyor . Babanin gelmesine cok az kaldi, ben de sabirsizlaniyorum babayi gormek icin . baba bugun mail atmis, deniz 'im ben gelmeden gelmesin diye yazmis, bekle babayi olur mu :-)

Hiç yorum yok: