10 Şubat 2006 Cuma

Cok guzeller ablasi :)

Bugun biraz alisveris yaptim , ustelik de Place 'den :) .Kocan yillarca Place Turkiye ofisin boys departmanindan sorumlu olsun , sonra sen git Place US 'de alisveris yap , kulaga biraz garip gelebilir . Cok guzel koleksiyonlar calismislar , her zaman oldugu gibi . Kadife pantalonlarla oduncu desen gomlekler , kazak, pantalon ve kot ceket aldim . Klasik Amerika , indirimin dibinde fiyatlar cok ucuz , hatta neredeyse bedava , herbiri $3.99 'du .

Aksam eve gelince aldiklarimi Sami 'ye gosteriyordum , "Bak amcasi neler aldim yigenine" dedim , Sami de "ayy cok guzeller ablasi " deyince koptum , sonra farkedip annesi diye duzeltti :)

Bu arada Gul 'un dogum tarihi 14 Subat 'a da birsey kalmadi . Ikizler gelecek . Denizim 'in ilk arkadaslari olacaklar .

Yarin saat 14.00 'da Hackensack Unv. doktorlarindan birine ilk doktor kontrolume gidicem , nasi olacak bakalim . Sanirim ultrasanla bakmiyorlar , ama son haftalarin diye bakarlar mi bilemiyorum .

Dun benim calistigim bolumdeki arkadasim Cemail mail atmis, "yaktin beni, mahvettin, gel burda dogur " diyor , yerime gelen kiz dugum olmus, herseyi Cemail yapiyormus . 3.5 ay sonra gorusuruuz :)

Hiç yorum yok: