23 Şubat 2006 Perşembe

Altug 'a emanetiz

Sami ve Banu , show icin Las Vegas 'talar. Evde kimse yok . Ben de butun gunu evde gecirdim . Hala butun gun topuklu botlarla dolasiyorum , saba anu ve Sami 'yle cikip mall' a gidip aksama kadar gzmekten gezmekten farkinda olmadan yorulmusum , 4-5 gundur de ayaklarim fena halde agrimaya baslamisti , bu da iyi bir firsat oldu ayaklarimi uzatip dinlendim . 1-2 gun sonra NY 'a inerim diye dusunuyordum ama vazgectim , evde kalip ayaklarimi uzatip dinlenecegim . Aksam da Altug is cikisinda gelip aldi beni . Once markete gittik , dondurma , meyve hatta tursu bile aldi . Canim cekerse diye . Cok zarif bi insan Altug . Aksam da eve chinesee den birseyler ismarladi, yedik, sonra gece orda kaldim . Altug surekli "canin bisey istiyor mu?" diye soruyor ama istemiyor . Canim birsey cekmedigi icin de bana "sen ne bicim hamilesin" diye soruyor. Sabah da Ercan la beraber Samilere geldim . Burasi benim evim ya , daha rahat :) . 2-3 saat sonra sanirim Altug gelir ve bu gece de orada kalicam . Burada kalmak icin israr ediyorum ama beni dinlemiyor , odu patliyor bisey olur diye . Ben de kiprasinca Deniz'e diyorum ki "lutfen babani bekle" , yok beklemeyeceksen Sami ve Banu 'yu bekle . Deniz bugun itibari ile 35+3. gununu doldurdu, artik heran asagi donup cikisa dogru ilerleyebilir .
Banu bana muhtesem karisim corbalarindan ve yogurt yapiyor . Ben de yiyip besleniyorum , birazdan bir kase daha yogurt yiycem . Elma yiyorum dedim diye evde elma stogu var, benim bahanemle onlar da yiyorlar , yani pinar ve bizim evin halleri simdi burada yasaniyor .
Bizdeki Digiturk receiveri ile burada da Turk kanallarini izleme sansi var. Birazonce atv ana haber bultenini dinledim , sonra da hic izlemedigim bir turk dizisine soyle bir baktim . Yapacak pek birsey yok , evdeyim ve tekim. Aslinda Altug 'un televizyonu daha guzel, daha dogrusu televizyonu degil de abone oldugu servis daha guzel, tum konusmalar ingilizce altyazi olarak geciyor, o zaman daha iyi anliyorum ama burada yok :(

Hiç yorum yok: