3 Şubat 2006 Cuma

Artik NY 'dayiz

Annem ve Sahir beni yolcu ederken cok heyecanlilar . Acik soylemek gerekirse ben de heyecanliyim . check-in yaptirip valizlerimi verdikten sonra alandan cikip cok sevdigim yesilkoy Rone Park 'a gittik . Sahil tarafinda oturup cay ictik. Hava o kadar guzel ki, gunes isitiyor insani . burada 1 saat zaman gecirdiktn sonra tekrar alandayim . Ve artik vedalasma zamani . Bir aksilik olmazsa insallah 3 ay sonra bebegimizle Istanbul 'da olacagiz .

Pasaport kontrolden gecip annem ve Sahir 'den ayrildiktan sonra icim bi tuhaf oldu . gate de beklerken arayamadigim arkadaslarimi arayip son vedalasmalar vee artik ucaktayim .

Artik NY 'dayiz . Uzun ama rahat bir yolculuktan sonra JFK 'e indik . Pasaport kontrole geldigimde az da olsa problem cikabilir diye heyecan yaptim ama gereksizmis . zaten hamile oldugum da hala cok belli degil . Banu ve Sami beni alanda karsilayacaklardi, boyle kararlastirmistik . Pasaport kontrolden gectikten sonra disariya cikip yolcularin karsilandigi alana dogru yurudum ve 1 saatten fazla bekledim . Sonra iceri girerek , para bozdurmak ve Sami 'ye telefon acmak istedim ama parayi bozduracak kimse bulamayinca, icerideki gorevliler bana kendi ofis telefonlarini kullanabilecegimi soylediler. cok sevindim ama Sami amcan havaalani telefonundan arandigini farkedince , US 'e girisimle ilgili bi problem oldugunu dusunerek endiselenmis biraz .

Neyse arabamiza bindiik ve NJ 'e gidiyoruz :)

Hiç yorum yok: