5 Nisan 2006 Çarşamba

Taburcu olduk

04.04.06

Hastaneden taburcu olduk . Gobegindeki alarmi cikartip seni bana teslim ederek kucagima verdiler . Artik bizim gozetim ve korumamiz altindasin . hastanenin lobisinde , -(lobi diyorum cunku bir hastane gibi degil , bir otel lobisi gibi )- seni oto koltuguna yerlestirmeye calisiyoruz ancak pek basrili oldugumuz soylenemez . Lobide bekleyen ve yanlarinda cocuk olan birilerini group bize yardimci olmalrini istedik . Bu arada guvenlik gorevlisi yanimiza gelerek bir polis station 'a giderek bilgi alabilecegimizi soyledi . Biraz zaman harcadiktan sonra , kemerlerin boyunu ayarlayip seni oto koltugunda emniyete alarak arabamiza yerlestirdik . Arabayi baban kullaniyor , Sami amcan onde ben seninle beraber arkada oturuyorum . Radyoda birbirinden guzel klasik rock parcalari caliyor . Buyudugunde bizim gibi keyif alarak dinlemen hosumuza gider . Hastanede kapali mekanda gecirdigimiz 5 gunde , bahar gelmis , pembe beyaz bahar dallari acmis , sari dogwoodlar cosmus, gunesli bir hava , en guzel mevsim bence ilkbahar . Baban dunyanin en degerli , en hassas , en kirilgan varligini tasidigi icin cok ama cok heyecanli . Sanki ilk defa araba kullaniyor gibi , sanki seni rahatsiz edebilirmis gibi , son derece heyecanli . O kadar ki , ilk 5 dakikada gomlegi islandi .

Evindesin ve bizimlesin artik .

Bindigin ilk araba ; Kirmizi spor Golf (Melih 'in arabasi)
Dinledigin ilk muzik turu ; Klasik Rock
Yaptigin ilk yolculuk ; Hackensack - Lynhurst NJ (carseat de ve rearface)

Hiç yorum yok: