24 Mayıs 2009 Pazar

Cilek

Aksam dayinin yatagindasin . Adanali baslamis , heyecanla "Fark var" calsin diye bekliyorsun . Yatagin yanindaki tabakta cilekler var . Tugi cilegi cok seviyor ama sen sevmiyorsun . Odaya geldim "Fark vari calmadilaar" diye sikayet ettin . Bekle guzel oglum calar birazdan . Bir kac dakika sonra Fark Var calmaya basladi , hemen yataktan kalkip odanin icinde hizli adimlarla daire cizerek kosmaya basladin . Sarki bitince gelip yanima oturdun.
H: Tugi dayisi , biz dun cok guzel bi kopegi sevdik , adi Cilek 'ti bilio musun ? (Bu cumle sana cilek yedirmeyi denemek icin bir manevra cumlesi :)
H: Deniz sana minik cilek vereyim mi , hav hav , bak bebek cilek havv hav :)
D: Ver , yiycemm (Eyoo ise yaradi, bakalim yiyecek misin ? Pek sanmiyorum yiyecegini , dilini surup beyenmedim , yemiycem" demeni bekliyorum )

D: Bi tane daa yiycem , hem de en kocamanini havv havv!
(Kulaklarima inanamadim .)

En kocaman cilek buyuk oldugu icin agzinda ceviremedin , kusacakmis gibi "ogg" diyerek cikardin .

D: O kucuk cileeyi istiyom versene :)hav hav

D: Bi tane daha yiycem

Diyerek 5 tane cilek yedin . Bugunu cilek yedigin ilk gun olarak isaretliyorum .

Hiç yorum yok: