19 Mayıs 2009 Salı

Ozlemek

Bugun 19 Mayis Genclik ve Spor Bayrami .
Bugun resmi tatil.
Bugun bonus gunlerden biri . Butun gun beraberiz :)
Bugun Gul 'e gidecegiz . Bahcede cocuklarin bulusmasi var .
Ustunu giydiriyorum ;
D: Anne hani gecen gunlerde iki tane amca vardi ya
H: Hangi iki amca kuzum ?
D: Bi tanesinin hani turuncu tshirtu vardi
Sesli dusunuyorum "Acaba kimin turuncu tshirtu vardi "
D: Mahir amca bi de Sami amca
D: Sami amcayi ozledim . Banu 'yu da alip gelsin , Banu 'yu da ozledim .

Seni giydirdim , cantami hazirliyorum , sen koridorda hirsiz yakalayan polissin ve soyle dedigini duydum ;
D: Bu konu kapanmistir !

Cantamiz da hazir , yaptigimiz cheese cake 'i de alip arabamiza bindik ;
D: Neden burdan gidiyoz ?
H: Cunku Ayselerin evine bu yoldan gidiliyor
D: Anladim
10-15 dakika sonra ;
D: Haala gidemedik

Hiç yorum yok: