15 Mayıs 2009 Cuma

Keneler

Yazin gelmesiyle beraber kenelerin sebep oldugu olumleri de duymaya basladik maalesef . Kirim Kongo Kanamali Atesi korkutuyor . Gecen yil da Rone Park ve Yesilyurt sahilde sortla oturamamistik . Yesil ve agacli alanlarda kaldiktan sonra kontrol etmistim kollarini , boynunu . Istanbul 'da merkezi yerlerde de gorulmeye baslayinca ve arkadaslarimiz da yakinlarinin kene tecrubelerini aktarinca korkmamak mmkun degil .
Medis televizyonda izledigi kene haberlerinden sonra hakli olarak korkmus . aslinda Istanbul 'da kene goruluyor ama KKKA turunden degil . Oturdugumuz sitenin parkindaki cimlerin uzerindesin Medis sana sesleniyor
M: Deniiz gel oglum , kene olabilir orda , gel burada oyna .

Ben de sana aksam anlattim ; Kene , karinca gibi kucuk bi hayvan. Eger kolunda ya da bacaginda gorursen elleme , bana ya da Medis 'e goster . Sakin elleme cunku tehlikeli olabilir .

Gecen aksam da sokak kedilerinde pire olabilecegini , pirelerin de minik hayvanciklar oldugunu ve zipladiklarini anlatmistim , hosuna gitmisti , sonra pire gibi ziplarken de gulup eglenmistik .

Aksamlari sivrisinekle mucadele icin ilaclama araci geciyor sitenin sokaklarinda . Sen de ilgiyle izliyorsun . Camda bekledin ama bugun gelmedi ilaclama araci .
D: Bisey sorucam . Acaba yine bizzzt diye keneleri olduren ilaclardan gecer ?

Bir kavram karmasasi olmus belli ki , kneler , sivrisinekler ve hatta pireler karismis birbirine :)

Hiç yorum yok: