21 Haziran 2009 Pazar

Isik Feneri ve Plan

Bugun ogleden sonra Ulku ve Medis 'le beraber Yigit 'lerin yeni evine gittik . Yigit 'in anneannesine hosgeldin demek icin . Sen , Yigit 'le cok guzel zaman geciriyorsun . Yigit sana abilik yapiyor , oyuncaklarini paylasirken tolerans gosteriyor . Yigit de seninle guzel vakit geciriyor . Yigit oyun kuruyor , bereber oynayip kikir kikir guluyorsunuz .
Biz salonda cay icerken gelip heyecanli heyecanli , yanaklarini sisirip dudaklarini one cikararak ve ellerin acik yukari asagi hareket ettirerek anlattin .
D: Yigit isik feneri ile basima isik tutuyo , yaklastiriyo sonra basim boole koczaman oluyo yukarda .
Oyun soyle ; Banyoya girip lambayi acmadan kapiyi kapatip karanlikta , basiniza fenerle isik tutuyorsunuz , tavanda ve duvarda buyuyen golgelerinize bakip bakip guluyorsunuz .
Birara ben de merak edip geldim , gozuuze isik tutup tutmadiginiza bakmak istedim , kendimi de oyuna dahil ettim . Bak ellerim ne kadar buyuk oldu dedim , gulduk beraberce . Sonra sen "Yigit isik fenerini kapatti , karanlik oldu , acmadi isik fenerini" dedin . Korkmus olabilecegini dusundum . Sonra yere yatip ben burda yatiyom Yigit de isik feneri tutuyo dedin . Yaninizdan ayrildim . 5-6 dakika sonra gelip "hadi bakalim , biraz da baska bi oyun oynayin dedim , Sen hafifce mizirdandin , Yigit de biraz gonulsuz tamam dedi ve feneri bana verdi .
Yigit 'in sana "Deniz gel bi planim var" dedigini duydum . Aradan birkac dakika gectikten sonra sen yanima gelip arka cebime elledin sonrada gitin .
Plan belli oldu ; Benim cebimden feneri alip gizlice oyuna devam etmek . Ama ben gozunuze isik tuttugunuz ve karanlikta kaldiginiz icin daha fazla oynamanizi istemedim acikcasi . Sonra Yigit muzip muzip bakarak salona geldi , yanimda durdu .
H: Yigit benden istedigin birsey var mi :)
Y: Sen bizim planimizi duydun mu yoksa ?
H: Yoo duymadim :)
Sonra cay almak icin kalktim , sen kapinin yaninda bekliyorsun .
H: Napiyorsun kuzum sen orda ?
D: Yigit bana burda sessiz bekle dedi
H: Hmm :)
D: Yigit gelip bana bole yapinca ben de kosarak gelicem . Yigit 'i bekkiyom . (Yigit boole yapinca derken hareket su ; basparmak havada diger parmaklar kapali basardik oldu anlamindaki hareket ).

Yigit, Deniz ilk planda cebimde feneri bulamayinca hemen yeni bir plan yapmis , bu defa kendi denemek istemis . Sen plani tum safliginla anlatirken ;
Y: Yok yok Deniz Anlatma :(

2 bidik plan yapmislar . Yigit , sirin bakislarla etrafimda dolanirken , uygun zamani kolluyor cebime bakmak icin :) sen de planin basarili olup Yigit 'in isaretini bekliyorsun :)

Ayy cok sekersiniz . Cok hosuma gitti bu isbirliginiz :)

Asli , kiraz getirdi . Bugun ilk defa kiraz yedigini gordum . Ve cekirdeklerini cikarttigini . Sasirdim cunku cekirdekli birsey yemezsin . Cekirdeklerini cikartarak 7-8 tane kiraz yedin . Bugunu cekirdeklerini cikartarak yedigin ilk gun olarak isaretliyorum :).

Aksam baban ve Mukerrem DVD 'de Troy 'u izlemek istedi , senin uyku saatin geldi . Seninle odaya gidip uyuyacaktik ki apartmanin yangin alarmi calmaya basladi . Asli gecen gun yine caldigini ve Yigit 'in korktugunu anlatmisti . Seni kucagima alip , bunun bir alarm oldugunu ama yanlis caldigini , birazdan duracagini anlattim . "Kooktum" deyince anne ve baba yanindayken korkma kuzum dedim . Kucagimdan indirmedim seni alarm susana kadar . Alarm sustuktan sonra yeniden odaya gidip uyuduk .

Troy bitince saat 12 'de eve donduk . Ilk defa uyurken seni kucagima aldigimda uyanmadin , sasirdim . Ayakkabilarimi giyerken actin gozlerini , arabaya binince uzerindeki ortuyu attin 5 dakikalik yolda gozlerini kapattin . Yatagina koyunca "Gozume nooldu , gozumde ne var " dedin. Optum gozlerini bisey yok kuzum dedim . Oynarken feneri gozlerinize tuttugunuz icin mi rahatsiz oldun acaba diye gecirdim aklimdan ama bilemedim . Yanina yattim 10-15 dakika icinde uyudun . Sonra mamani hazirlayip getirdim . 150 cc 'yi icip bitirdin , uzerine bolca su ictin . Sonra arkani donup uykuya kaldigin yerden devam ettin :)

Hiç yorum yok: