22 Haziran 2009 Pazartesi

Huzursuzluk

Huzursuz bi geceydi . Daha dogrusu gece huzursuzdun . Mizirdamani duyunca baban kalkip yanina geldi . Bes on dakika sonra mizirdandigini duyunca bekledim , baban yaninda nasilsa dedim . Ama dayanamayip kalktim . Baban yaninda uyumus :).n Sen de mizirdaniyordun ama uyuyordun da . Biryerin mi agriyor acaba ? Yok yok bu agri ya da ates huzursuzlugu degil . Susamis ya da acikmis olabilirdin belki . Su verdim, 2 yudum icip sulugu firlattin . Yok iste susamamissin . 2 saat once 1 biberon (150cc) mama ictin acikmis da olamazsin . Uyaninca mizirdanma da aglamaya donustu . Kucagima alip sarildim sana , optum sonra bi daha bidaha optum . Camdan baktik , Wipeout 'un kopeklerini gorebilir miyiz diye . Sokak kopeklerinin uzaktan gelen havlamalari imdada yetisti . Aglaman kesildi . "Hadi bakalim yatarken bekleyelim Wipeout kopeklerini , seslerini duyunca hemen camdan bakariz" dedim . Yataga yatinca "Sende burda yat, gitme" dedin . Ben seni boyle huzursuzken birakip gider miyim kuzum ? "Yanindayim kuzum , anne yaninda" dedim . Elimi tuttun . Belli ki korkmussun banyoda karanlikta ve alarmin sesinden . Sen elimi tutarken optum seni , kokladim icime cektim . Sen rahatlamadan uyumak istemedim . Bambaska bisey bu . Tarif edemiyorum ki . Sabah 6 'da huzurlu uyudugunu gorunce kendi yatagima gittim , 1 saat de ben derin uyuyup ise gideyim diye . Ama zor oldu uyanmam .

Hiç yorum yok: