30 Haziran 2009 Salı

Sadece

Yurumeye baslamanla beraber kedileri de kovalamaya baslamis olman kedilerle yildizinin barisik olmayacaginin habercisiymis meger. Kedilerin kuyrugunu ve biyiklarini cekmek , onlari tekmelemek kedi gordugunde senin vazgecilmezindi . Sana kedileri sevdirebilmek icin kedili kitap aldim kitaptaki tuyleri cektin , pelus Garfield 'in biyiklarini kopartmak icin ugrastin . Kedi seklindeki sevimli yastigin icin "Kedilerin biyii olmasin , bi daa biyikli kedi alma " diye agladin zaman zaman . Kedileri sevmen icin sana turlu turlu hikayeler anlattim . Oyunlar yaptim . Sertac ve Atilla 'ya gittigimizde kedileri Alen 'i nasil sevecegini gosterdik . Cocuklardan kacmayan ve son derece sakin olan Alen 'i kucagina koyup sevmen icin zemin hazirladik . Ama sen ilk firsatta Alen 'i hirpaladin . Hatta bi defasinda Alen yerdeyken arka iki ayagini tutup cektin . Cani yanan zavalli kedi , kendini senden kurtarmak ve kacmak icin one dogru hizla hamle yapinca sen yuzukoyun yere dusmustun .Alen elinden kurtulup kacarken sen , vazgecmeyip Alen 'i kuyrugundan yakalamaya calismistin . Alen 'i senden her kurtardigimizda avucunun icinde bidolu tuy bulduk . Hadiye teyzemin kedisi Papi de senden korkup saklanacak delik arardi . Uzerine efelenerek oyle bir yuruyusun var ki saklanmasin da ne yapsin Papi . Parkta, bahcede durum daha da vahim ve tehlikeli oluyor . Cunku sokaktaki kediler Alen gibi zararsiz ve asili degil . Iki hafta once "artik kedilere hoyrat davranmiyor , sevmeyi ogreniyor" demistim Sertac 'a . Bu senin icin oldugu kadar benim icin de guzel bir gelismeydi . Ama gectigimiz Cumartesi gunu Sertac 'in komsusunun kucuk kedisi Caz 'i kuyrugundan yakalayip basasagi tuttugunu gorunce sok oldum . Baban ve Sertac , seni boyle gorunce sana dogru manevra yaptiklarinda sen hain bakislarla ve aceleyle kediyi kuyrugundan tutup havada 2 tur attirdiktan sonra caliliklara firlattin , ben donup kaldim . Tek soyleyebildigim "Deniz ne yapiyorsun oglum" oldu . Seni kucagima alip kedinin caninin acidigini anlattim . Senin sacini boyle ceksek acir mi dedim "acimaz" dedin . Sacini cektim "acimiyo" dedin gulerek . Cumartesi yasadigimiz bu olayin ardindan Medis dun , yavru bir kediye ayni seyi yaptigini anlatti . Parkta oynarken aniden kumdan firlayip park halindeki bir arabanin altina girdigini ve kucuk bir kediyi kuyrugundan cekerek cikarttigini sonra da ayaga kalkip kuyrugundan basasagi asilmis kediyi hizla havada cevirip attigini soyledi . Ne annem ne de yanindakiler yetisememis kediyi kurtarmak icin .

Durum vahim . Birseyler yapmak lazim . Sana bu aksam soyle bir hikaye anlattim ;

Bugun bizim Iskulelerin oradaki parkta kucuk bi abi , arabanin altinda kucuk bi kedi gorup kuyrugundan cekti . Kedicigin kuyrugu cok acimis . Kuyrugu aciyinca , kucuk abiye pati atti. Kucuk abinin kolu kanadi . Biz de kucuk abinin annesini aradik. Sonra da kucuk abiyi hastaneye goturduk .Doktor kucuk abiyi tirmiklayan kedinin kuduz olabilecegini soyledi . Kucuk abiye kuduz asisi yapmak gerekli dedi . Kuduz ne biliyo musun ? Kuduz cok kotu bi hastalik. Kedi ve kopekler bizi isirir ya da pati atarsa o zaman kanimiza bi virus geciyor . Virusler bizi hasta ediyordu anlatmistim sana , hatirliyor musun ? Iste kedicik pati atinca kucuk abinin kanayan kolundan bi virus gecmis . O virusun hastaligina kuduz deniyor . Ve iyilestirmek icin kucuk abinin karnina bi igne yapti doktor . (Senin yuzunde bi acima mimigi belirdi) . Ama senin kolundan yapilan igneler gibi degil , daha buyuk bi igne . Kucuk abinin karni da cok acidi sonra ... diye devam ediyordum ki bana soyle dedin ;

D: Ben sadece cevirip kaldirima attim!

Kuduz asisi karindan yapilmiyor artik . Karnindan yapiliyor dedim cunku hem normal asi ve igneden korkmani istemedim hem de karindan yapiliyor dersem biraz korkarsin diye dusundum . Seni kedilere olan hoyratligindan nasil vazgecirebiliriz bilemiyorum artik . Onceki hayatinda kedilerle ilgili kotu bir tecruben mi var acaba ?

Hiç yorum yok: