11 Kasım 2009 Çarşamba

Ozlem

Aksam eve geldim . Kucagima aldim herzamanki gibi .
D: Anne ben bugun Vedisi uzdum .
Annemin yuzunde tirnak izleri var , hem de cok . Sanki bir kedi ile savasmis da savasi kedi kazanmis .
H: Neden uzdun kuzum ?
D: Sacini cektim, yuzunu tirmaladim .
H: Pasam hic guzel bisey yapmamissin. Hani daha once konusmust... diye basladigim cumlemi tamamlayamadan annem ;
M: Bugun "Ben Sertac 'la Atilla 'yi ozledim" diye tutturdu. Ben Sertac 'la Atilla 'ya gitmek istiyorum diye agladi .
Annem ne yapsin , seni nasil gotursun Sertac 'la Atilla 'ya . "Babana soyle baban goturur seni" demis. Sen bagira bagira agladikca saskina donen annem aldigi tirnak darbeleri , kopan saclarinin acisisi ile sakaciktan Sertac 'a telefon acmayi ve bir bahane uretmeyi dusunememis . Fena halde hirpalanmis .

Hiç yorum yok: