14 Kasım 2009 Cumartesi

Uyku (Kirilma Noktasi)

Aksam yatagina yatinca arda arda su sorulari soruyordun ;

D: Anne gene gelcek misin ?
D: Anne burda kal
D: Anne biraz sohbet edelim
D: Anne kocan gelene degar burda kal
D: Anne kocan caarana kadar yanimda kal

Dayanamadim daha fazla . Kendimi kotu hissettim . Seni terkediyor gibi hissettim . Baban zaten benden once pes etmisti . "Ben yatayim yaninda" diyordu . "Acaba yaninda kalsak mi" diyordu . Kendi kendine uyumali ve yataginda tek basina olmali diyor pedagoglar diyordum . Kendi kendine uyuyabiliyorsun ama yaninda kalalim istiyorsun . Eve gelir gelmez "Anne bugun tek basima mi uyucam" diye sorup ve hemen mizirdanmaya basliyordun . Ben de bu senin icin harika biseymis gibi , bi odulmus gibi yuzumde kocaman bi tebessumle "evet kuzum" diyordum . Diyordum ama icim buruk, sadece oyle olmasi gerekli diye . Sonunda bu oglen dayanamadim ;

H: Kuzum uyuyana kadar yaninda kalabilirim . Burada oturabilirim . Sen uyuyunca ben de yan taraftaki odada olacagim . Uyaninca beni yandaki odada bulacaksin . Tamam mi pasam ?
D: Tamam anne .
D: Anne , uyuyunca beynimiz dinleniyoo, kalbimiz dinleniyoo, ayaklrimiz dinleniyoo , ....
H: Evet pasam .

Huzurla , mizirdanmadan 2 saate yakin uyudun .

Hiç yorum yok: