9 Kasım 2009 Pazartesi

Uyku (İtiraz)

Bu akşam eve geldim , ama öpemedim seni . Etrafımda çok fazla domuz gribi vakası var . Bugün ofiste 5 domuz gribi vakası vardı . Arkadaşın Nehir iın de testi Influenza A Pozitif çıkmış . Ateşi 39,9 . Doktor Tamiflu ve Novalgine Damla vermiş . Umarım hemen iyileşir .Korkuyorum açıkçası . Çünkü bu virusün hızla pnömaniye sebep oldugu konuşuluyor . Ellerimi yıkadım , ayaklarını öptüm .

Daha ellerimi yıkarken sordun yine ;
D: Anne bu akşam da tek başıma mı uyuycam ?
Ben de yine yüzümde kocaman tebessüm , içimde feci bir buruklukla ve sana bir ödül veriyormuşum edasıyla ;
H: Tek başına değil kuzum , kendi başına uyuyacaksın .
D: Anne ben seninle uyumak istiyorum .
H: Kuzum , ben hasta olabilirim , seninle uyuyamam . Eğer hastaysam sana da bulaştırabilirim . Senin hasta olmanı istemiyorum .

Akşam yatma saatin yaklaştığında mızırdanmaya başladın . Hafif ağlama modunda , huzursuzca . Yatma saati gelince önce tuvalet , sonra odaya gidip pijama seçmece . Sonra yatağa girip "Anne seninle uyumak istiyorum" diye ağlamaya başlamaca .

H: Canım oğlum , bizim yatağımızda kendi başına uyumak ister misin ?
D: İsteriim (Sevinçle)
H: Hadi koş o zaman
Bizim yatağa gidince yine mızırdanmaya başladın . Uyku perisi , sürpriz , seni kandırır gibi olunca "seni çok seviyorum" diyerek ayrıldım odadan . Ağlayarak kalktın . Arkamdam geldin . Koridorda kucağıma aldım seni . Başından öptüm . Sıkıca sarıldın . Eğer hasta olabileceğimi düşünmesem , sana da bulaştırırım korkum olmasa bu akşam sana büyük bir keyifle evet derdim . Seni bizim yatağa yatırdım , içini çekerek ağlıyorsun . Tracy geldi aklıma . Kucağıma alıp sakinleştirdim seni . Sonra yavasca ve seninle konusarak yatagina koydum seni . (Sanirim yatir kaldir di yontemin adi . Sen henuz cok kucukken baban seni yataginda uyumaya buna benzer bir yontemle alistirmisti. keyifle ve sabirla) .

H: Denizcim , biliyor musun sen bebekken elimi tutamıyordun . Kendi basina yuruyemiyordun .
D: Boole boole mi gidiyodum (Ellerin havada emekleme hareketi yaparak)
H: Evet kuzum , iste oyle emekliyordun . Ama simdi buyudun , buyuyorsun , buyudukce bidolu seyi kendi basina yapabiliyorsun . Mesela kendi kendine hizli kosabiliyor musun , tirmanabiliyor musun , yemegini yiyebiliyor musun ... gibi sordugum tum sorulara evet yapabiliyorum cevabi verdin .
H: O zaman kendi kendine de uyuyabilirsin . Uyurken buyuyorsun . Uyandiginda ben de burada olacagim . Seni cok seviyorum deyip saclarina kocaman bir opucuk kondurdum . Sen de bana . Kacar gibi cikmadim yanindan , donup basini oksadim seni seviyoruz kuzum dedim , yavasca ciktim odadan , kapiyi kapatmadim . Cunku dun "Annee kapiyi kapatma ki , ben istedigim zaman rahatca geleyim" demistin , hem bu cumleyi aynen bu sekilde kurmana sasirmis hem de isteklerini guzelce dile getirmene sevinmistim . Salona gitmeyip koridorda bekledim . Yataktan kalkmadan seslendin ;
D: Annee , keske ellerini daha cok yikasaydin . O zaman hasta olmazdin .
H: Evet kuzum .

Domuz gribi korkusu , ogulcanimi da korkutmus .

Hiç yorum yok: