25 Ocak 2010 Pazartesi

Alerjik Egzema

Aksam karda oynadiktan sonra eve gelip banyo yaptik . Bornozunu cikarirken , bacaklarindaki kabartilarin gecmedigini hatta arttigini gordum . Sonra el bileginden dirsegine kadar olan bolumun kizarik ve kabarik oldugunu farkettim . Bacaklarin , poponun alti , kollarin egzemali . Ne yedin kuzum ? Ne dokundu sana ? Niye kizarip kabardin boyle ? Birkac gundur bacaginin ustunde minik minik kabartilar var ve ben bu kabartilarin yeni yeni yemeye basladigin Saralle ya da Danino 'dan oldugunu dusunup yedirmemeye baslamistim . Sen de bu durumu anlayisla karsilayip "Birkacgun alerjilerim gecene kadae Saralle ve Danino yemiycem " diyerek anlayisla karsilamistin bu durumu . Yemedin de . Ama bugunku kabartilar cok fena , ozellikle kollarin, yaygin bir kirmizilik ve kabarma var. Babana sordum hemen "Deniz bugun ne yedi ?" Cevabi, kisik sesle , sana duyurmadan soyledi "Pekmez icti , 4 kasik" .

H: Kuzum , bak kollarin da da alerjiler cikmis . Yedigin bazi seyler sana alerji yapiyor biliyorsun . Saralle ve Danino yemiyorsun , aferim sana . Birkac gun pekmez ve yumurtaya da ara verelim olur mu pasam ? Birkac gun alerjilerine bu kremden surelim , iyilessin .
D: Tamam anne .

Bitti , gecti dedigimiz alerjilerin yine mi basliyor ? Cikolata , Saralle , Cilekli Danino , Pekmez . Bunlar beslenme listene tam girecek gibiyken cikti . Ek olarak yumurtaya da ara veriyoruz . Iki aydir zaman zaman aksamlari yedigin Antep fistigina da ara veriyoruz . Tum alerjilerin gectikten sonra 1 hafta arayla birer birer beslenme listene dahil edip bakacagiz .

Hiç yorum yok: