3 Ocak 2010 Pazar

Bacak Doktoru

Aksam cok keyifli zaman gecirdik. Saatlerce kostuk , bogustuk , kikirdadik . Aksam oldu yataktasin;
D: Anne uyurken bacaklarim aariyo .
Sessizim .
D: Anne bak bacaami boole uzatinca aariyo . (yuzustu yatarken bacaklarini V seklinde acarak) . Bi de boole yapinca aariyo (Yan yatip bacaklarini one dogru iterek) .
Sessizligimi koruyorum sen konusurken .
D: Anne beni bacak doktoruna gotur .
Iste beni vuran , sessizce beklerken korkumu tetikleyen cumle bu. Bu cumleleri soyledigin 5-10 saniyede sessizce seni dinlerken korkuyla aklimdan gecenler ;
"Ogulcanim hastalik konusunda beni hic yaniltmadi ki simdiye kadar , Tugi 'nin hastaligi , hayir, belki buyume agrisi dedikleri seydir , kuzum hastalanmasin n'olur , cagirma kotu seyleri , dusunme , aklindan bile gecirme"
D: Acitir mi ?
H: Ne acitir mi pasam ?
D: Bacak doktoru ?
H: Sanirim acitmaz .

Korkuttun beni , hem de cok , simdi seni alip doktora gotursem , uyurken bacagi agriyormus desem ne olacak ki ? Doktorumuz rontgen mi isteyecek , MR mi ? Buyuk olasilikla olur boyle seyler diyecek , cocuktur diyecek, takip edin diyecek. Icim icimi kemirecek .
Hayir , dusunmuyorum , cagirmiyorum .

Hiç yorum yok: