25 Ocak 2010 Pazartesi

Kizak ve Sira

Gunlerdir bekledigimiz kar yagdi nihayet , heryer bembeyaz. Kayak pantalonlarimiz , kar montlarimiz ve kizagimizla haziriz . Yuzune koruyucu kremi de surup, tum hazirlilari tamamladik karda oynamak icin . Aksam yemegini bile yemeden (Sen ben gelmeden once yemissin) bir sevinc bir heyecan indik asagiya . Bastikca gorc gorc sesleri geliyor ciliz da olsa . Oturttum seni kizaga , cekiyorum kosarak , kikirdiyoruz . Bizim siteden Medis 'e gidene kadar , arada cadde gecmek icin mola , sonra yeniden . Ikimizden yukselen ses ; yupiie ve kikirtilar . Baban eve yemege cikti , Azra asagiya indi . Sen bir agac dali buldun . Ben Azra 'yi kaydirdim , sen dal ile havuza kar ittin , yerde delik actin . Kizakla ilgilenmedin . "Anne sirayla kayalim , once Azra kaysin sonra ben" dedin . Azra kayip sira sana gelince elindeki agac dali ile oynamak daha cazip geldi , replik ayni kaldi " Anne sirayla kayalim , once Azra kaysin sonra ben" .

Hiç yorum yok: