18 Ocak 2010 Pazartesi

Nimonata

Medis 'de aksam yemegini yedik , evimize gidicez. Kucagimdayken ;
D: Annee , ben Atilla 'ya bisey sorucaktim
H: ne sorucaktin kuzum ?
D: O nimotayi nasil yapmis diye sorucaktim. Soolesin sana sen de bana yap
H: Hmm , tamam Cumartesi gunu sorup ogreniriz, yaparim ben sana
D: Hayir ! simdi sor . Hemen ara sor!

Emir buyuk yerden , Atilla 'yi ararim tabi ama saat 10 'a geliyor , Kaya bebek yeni dogdu . Rahatsiz etmek istemedim . "Aradim Atilla evde yokmus " dedim . Sen arka arkaya siraladin sorulari ;
D: Atilla nerdeymis , ne zaman gelecekmis, ben nimonata icmek istiyom , Atilla 'nin nimonatasindan istiyom , ....
Medis yetisti imdada ;
M: Ben limonata yapmayi biliyorum , hemen yaparim
D: Hayir ! Annem yapsin
Ilk yaptigimi begenmedin ama ikinci deneme iyi oldu ,
D: Anne bu Atilla 'nin nimonatasinin aynisi mi :)
H: Evet kuzum :)

Hiç yorum yok: