20 Ocak 2010 Çarşamba

Bilemedim

Saat 23:30 ; Babanla yatmaya gittin , kikirdayarak gelip "Anne seninle uyumak istiyom" dedin , beraber gittik uyumaya .
Saat 24:00 ; Sen uyuyunca salona dondum Prison Break izledim.
Saat 02:50 ; Yattim , sanirim yarim saat sonra uyudum .
Saat 07:00 ; "Haydi ise" saati caldi , zorla uyandim . Dun , pek hatri sayilir olmasa da , kar yagdi , etraf bembeyaz , hic gitmek istemedim ama...
Saat 07:30 ; Yataginda huzurla uyurken sana baktim evden cikmadan hemen once , yorgani atmamistin ustunden sasirdim .
Saat 09:34 ; Ofise geleli 1 saat olmus . Evi aradim , Medis "Babasiyla beraber uyuyor" dedi .

Ozendim mi , kiskandim mi ? Bilemedim .

Uyanmanizi bekledim, 1 saat sonra babani arayip sordum ;
A* Kiskandim
B* Ozendim
Baban guldu .
Secenekleri cogalttim .
C* Senin yerinde olmak isterdim
D* Kuzumun yerinde olmak isterdim

Hiç yorum yok: