13 Haziran 2010 Pazar

Makyaj

Bu aksam ;
D: Anne, kacgunlerdir makyaj yapmiyosun
H: Bugun yaptim ya oglum
Gozlerini acip yuzume yaklasarak ;
D: Hani bakiim .
Yok , oole degil anne , Ozge ogretmenim gibi diyorum ben .

Dun aksam ;
Asli 'larda , banyo dolabinda kirmizi ojeyi gorunce ;
D: Anne, sen de sur bundan .

Onceki aksam koltukta yatmis televizyon izlerken , birden ayaga kalkip heyecanla;
D: Anne , o ne surmus gozune oole mor mor ?
H: Goz fari surmus, televizyona cikarken oyle boyarlar bazen gozlerini
D: Annee , cok guzelolmus , sen oole boyasana gozlerini
H: Hugh . (Ben de birden yattigin yerden kalkinca kizin gozundeki abartili mor fardan korktugunu dusunup sana aciklamaya yapmaya calistim. Melegim megerse cok begenmis) .

Iki gun once ;
D: Anne magazaya gittin mi ?
H: Ne icin gittim mi?
D: Hani Ozge ooretmenimin rujundan alcaktin yaa . Hani kirmizi kirmizi ,pembe pembe alcaktin yaa .
H: Hmm .

Makyaj seven oglum . Ozge ogretmeninin kirmizi ve pembe rujlarina bayilan oglum . Buyuk kupe ve bilezik seven oglum :)

Hiç yorum yok: