11 Haziran 2010 Cuma

Nehir Icin

Benim Melegim,

Sen hayatima girdikten sonra ogrendigim kavramlar arasinda Blog Arkadasligi da var. Tanismadan taniyorum, keyifle takip ediyorum bloglari . Gecen gun babana da bahsettim , bu blog arkadasligindan , degisik ve guzel bir duygu .

Her sabah merakla , keyifle okudugum bi dolu blog var . Hayal ne yazmis, Defne ,Derin,Deniz ,Ada ne yapmis, Acalya ne demis , OIP ne cizmis . En cok da Nehir 'in sayfasini merak ediyorum , Ilk nehir 'in sayfasini okuyorum . Nehir 'de, cocuklarin ne kadar guclu ve azimli olduklarini , sartlar ne olursa olsun cok guzel gulebildiklerini gordum .

Zeynep Hanim; Nehir 'in annesi .  Kizinin tedavi surecini yaziyor , yasadiklarini, ogrendiklerini paylasiyor .  Ogretiyor . Yazilarinda bir annenin gucu , sabri ve pozitif enerjisi var . Neden diye sormuyor , hep ileriye bakiyor , hep iyimser , hep umutlu . Hayat hizla akarken gormeyi unuttugumuz, gormezden geldigimiz degerleri hatirlatiyor .
Nehir ‘in zorlu tedavisi Amerika ‘da devam ediyor . Cok sukur ki, hersey adim adim iyi sonuclaniyor .
Ilk Amerika ziyaretimizde tanismak istiyorum bu guzel aileyle . Nehir 'i pembe saclari ve pembe elbiseleri ile gormek istiyorum.

Gecen gun blogunu keyifle takip ettigim , KutuKafa cizimlerine bayildigim OIP , “ Ssst Kutukafa Blogir Tisortleri Hediye Ediyorum” baslikli yazisinda ;

Sevgili kutukafa sever blogırlar, sizden bir iyilik istiyorum. Bu iyilik karşılığında da size tişört hediye ediyorum. Nasıl? “ diye sormus .
Sinirli sayida” diye eklemis .

Kimse kayitsiz kalmadi , destek verdi herkes .

OIP 4 farkli Kutukafa karakteri cizmis ; Melek , Cikirt, Tada ve Hero . Gojeko / Gokce Hanim uretimi ustlenmis . Ne iyi etmis .

Tesekkurler OIP .

Bugun , kargoyu teslim alinca, gozlerim doldu . Nedensiz degil . Saygidan , sevgiden uzaklasip yozlasan insanlara karsin , iyi INSANlarin sayisinin sandigim kadar az olmadigini gormemdendi .

Her detay ince ince dusunulmus ,ozenle yapilmis .

Kargo poseti uzerindeki etikete cizilmis postaci Kutukafa, T-shirt paketinin uzerine ilistirilmis nazar boncugu harika .

Paket kagidinin geri donusumden gelmis olmasi da , geri donusumcu bir aile oldugumuzdan olsa gerek ayrica hosuma gitti .

Iste Kutukafa Melek , Mutlu Melek :)
OIP blogunda demis ki ;

“Şimdi sıra sizde. Giyin tişörtlerinizi, çektirin fotoğraflarınızı ve bloglarınızda paylaşıp Nehir ‘e selam edin. Okuyucularınızı Nehir 'den haberdar edin.”

Bloglarin gucu , enerjisi Nehir 'e aksin  .
COK YASA NEHIR :) 
 HAYATA HEP KEYIFLE AK :)

H: Deniz 'cim , bu melek kim?
D: Benimm
H: Kim cizmis bu Melegi ?
D: Oyip
H: Neden cizmis biliyor musun ?
D: Biliyorum, Nehir icin cizmis .
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: