25 Ocak 2011 Salı

Sevgi

Sıkıntıdan olsa gerek bir vertigo atağı geciriyorum . Ananeye yemek yemeye bile gidemedim. Sen babanla ananede yemek yiyip geldin. Gelip beni öptün yanaklarımdan. Sonra odana gittin , boyama yapıyorsun ;
D: Annee bi gelsene, bişey göstericem .
Zorla kalktım yataktan , tutunarak yanına geldim, yaptığın boyamayı gösteriyorsun büyük hevesle . Ben10 karakterlerinden en güçlü olanını , İnsanazor 'u boyamışsın .
H: Çok güzel olmuş bitanem . Çok beğendim . 
Eğildim, başından öptüm
H: Çok seviyorum seni
D: Anne salak desem de mi seviyorsun  ?
H: Tabii ki, ben seni hep seviyorum. Sen ne söylersen , ne yaparsan yap ben seni hep seveceğim.
Aradan on dakika geçti, baban geldi yanına. Cıvıl cıvıl sesinle ;
D: Baba biliyo musun, annem beni salak desem de seviyomuş .
Dünyam böyle dönerken kimseye faydam yok.
Okuyamıyorum. Düşünemiyorum bile .
Kendimi kötü hissediyorum.
Meleğimin öpücüğü ve güzel sözleri beni kendime getirsin hemen .
Annesinin Meleği . Mutlu meleğim. Ben seni herzaman çok seveceğim . Yanında olacağım . Bunu sana hep hissettireceğim .
Küçük bir de not ; "salak" kelimesini söylediğini duymadım hiç .

Hiç yorum yok: