19 Ocak 2011 Çarşamba

Yine Ateş

Aksam eve geldim . Koltukta uzanmıştın . Koltukta uzandığına göre bir keyifsizliğin olmalı diye düsündüm .  Ayakkabılarımı çıkarıp yanına geldim;  "Anne ben bugün çok üşüdüm , titredim hep" dedin , içimi deldin . Ateşine baktım elimle, alnın ve yanakların biraz sıcak . Ama boğazın daha sıcak. Belli ki hastalık arefesindesin . Bir kaç saat sonra yanakların al al oldu, ateş hizla çıkmaya başladı. Boğaz bölgen alev alev . İyice halsizleştin . Kuzumun atesi 39.9. Hemen 1 ölçek Calpol . Bademciklerine baktım , kocaman olmuşlar , üzerlerinde beyaz benekler yani kriptik alanlar var . Ahh çok üzülüyorum sen böyle hasta olunca . Hiç hastalanmasan istiyorum , o antibiyotikleri içmek zorunda kalmasan istiyorum . Keyfin hiç kacmasa, hep kıkırdasan istiyorum . Ama şunu söylemeyi de hiç ihmal etmiyorum  "Hayatında hastalık olacaksa bu olsun , başka dert olmasın " .
Gece ateş yine yüksek. Bademciklerin şişmişse ve kriptik alanlar varsa yüksek ve inatçı atesin de olacak demektir. Calpol 'e rağmen saatler sonra ateş 40 olunca bu defa 1 ölcek Ibufen .

Hiç yorum yok: