6 Mart 2009 Cuma

"Adanali 'yi izlemek istiom"

Bu gunlerde "Adanali 'yi izlemek istiom , Adanali 'yi bul " diyerek Adanali isimli diziyi izlemek istiyorsun . Bizim izledigimiz bir dizi degil ama vtr 'lerde gorup istedigin bir dizi . Dizinin vtr 'sinde Ceza adli rap grubunun Fark isimli sarkisi var ve sen diziden cok sarki ve dizideki polis karakterleri ile ilgilisin .

http://www.youtube.com/watch?v=sUa5nZbVJdk

Aksam banyo yaptin . Uzerini giydiriyorum . sen de Adanali 'yi izlemek istedigini soyluyorsun . Ama Adanali yok bugun . ben de sana anlatiyorum ; " Hep Adanali 'yi gosteremezler , baska cocuklarin istedigi progamlar da var. Sirayla gosteriyorlar . Adanali bitti , simdi baska bi cocugun istedigi prorami gosterecekler , sonra sira sana gelince ....." Ben sana bunlari anlatirken sen sol elini kulagina goturup ;
" Dit dit dit . Bizim ulkemizde benim bi tane oglum var . Adanali 'yi izlemek istiyo " dedikten sonra elini kulagindan cektin , uzgun bi ifadeyle bakarak "onlar da bana dedi ki , hic fikrim yok " . Ee ben ne yaptim sen boyle deyince ? Opup opup doyamadim sana .

Hiç yorum yok: