22 Mart 2009 Pazar

Yigit 'in Yasgunu

Bugun Yigit 'in yasgunu. Butun sinif arkadaslari ve arkadaslarinin anneleri gelmis. Ev cok kalabalik . En kucukleri sen ve Bezni 'nin kizi Ilay . Yigit ve arkadaslari dans edip eglenirken sen ve Ilay Yigit 'in odasinda resim cizdiniz . Bu senin cizdigin ilk apartman . Sag elinin sagindaki turuncu bolum"bacadan cikan dumaan" . Sol elinin solundaki turuncu cizgilerle seol elinin onundeki mavi cizgiler ; "apartmanin kapilari" .

Iyi ki dogdun Yiigiiit :) Guzel ve saglikli bir yas olmasi dilegiyle .

Pasta kesildikten sonra once Ilay 'la beraber yeni resimler cizdiniz . Sonra Yigit ve arkadaslari ellerindeki transformers ve benten saati ile "ben elmas kafayim bana bisey olmaz " gibi cumlelerle koridorda kostururken sen de onlarin hayal dunyasindan uzak "eller yukari polis , silahlarinizi birakin, yere yatin" diyerek kosturdun .

Yigit 'in butun arkadaslari gitti. Yigit ve sen Yigit 'in odasindasiniz . Senin kikir kikir gulusunu merak edip yaniniza geldim. Yigit laptopda oyun oynuyor sen de Yigit 'i izleyip kikir kikir guluyorsun .

Yigit 'in arkadaslari gitti. Yigit ve son kalan arkadasi ile sen Yigit 'in odasindasiniz . Biz de salonda oturuyoruz. Sen uzgun uzgun Muku 'nun oturdugu koltugun yanina gelip ;
D: Bana git dedi
H: Kim dedi kuzum ?
D: Yigit 'in arkadasi
H: Arkadaslar ben geldim de kuzum . Yigit senin de arkadasin .
Ah benim kuzum nasil da uzgun geldin yanimiza oyle . Hayalkirikligina ugramis kuzum. Ama yanlarina tekrar gidince birarada oynadiniz .
(ilk hayalkirikligi diye etiketliyorum bugunu )
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: